Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Pomoc w usunięciu samochodów ze zdjęcia.

  1. #1
    | OlyJedi Awatar Tomakinho
    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    PL Leszno
    Posty
    288
    Siła reputacji
    30
    Moja galeria

    Pomoc w usunięciu samochodów ze zdjęcia.

    Witam Chciałbym abyście mi pomogli pozbyć się samochodów zasłaniających mural na kamienicy.

    Ja próbowałem w CS5 ale niestety nie udało mi się bo jestem totalnym laikiem

    P3080114.ORF

    P3080117.ORF

    Pliki dałem w formacie RAW. Jedno zdjęcie to cały mural a drugie to część którą zasłaniają samochody.

    Wdzięczny byłbym za rady jak to zrobiliście bo chciałbym się nauczyć

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Tomakinho ; 8.03.16 o 19:45

  2. #2
    Awatar Traf
    Dołączył
    Mar 2016
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    4
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    No więc tak...
    Poprosiłem właścicieli samochodów żeby przestawili swoje auta, bo chciałbym zrobić zdjęcie budynku.
    A tabliczka na drugim zdjęciu jeszcze łatwiej poszła. Drabina, kombinerki, śrubokręt chwila strachu i tabliczki nie ma
    A tak na marginesie zastanawiam się po co kupiłeś Photoshopa, jeśli nie jesteś fotografem i nie umiesz z niego korzystać. Lepiej trzeba było na początek sprawdzić coś z darmową licencją.


    Ostatnio edytowane przez Traf ; 13.03.16 o 16:50

  3. #3
    Rozjemca - Super Mod Zwycięzca popRAWki
    Konto PREMIUM | OlyJedi
    Awatar Saboor
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Markach
    Posty
    17.403
    Siła reputacji
    285
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Traf Zobacz posta
    No więc tak...
    Poprosiłem właścicieli samochodów żeby przestawili swoje auta, bo chciałbym zrobić zdjęcie budynku.
    A tabliczka na drugim zdjęciu jeszcze łatwiej poszła. Drabina, kombinerki, śrubokręt chwila strachu i tabliczki nie ma