Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Dyktafon dla LAIKA

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    1
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Dyktafon dla LAIKA

    Witam,
    jak w temacie, jeśli chodzi o możliwości dyktafonów Olympus, jak i różnice występujące pomiędzy poszczególnymi modelami, moja wiedzę nie jest dość rozległa , dlatego zdaje się na Was, użytkowników tego forum.
    Jestem studentem i potrzebuje paru cennych informacji.
    Po pierwsze, przyznam się, że poszukuję dyktafonu, który w dobrej jakości "zbierze" dźwięk, jaki wydaje "główny orator" na sali wykładowej, czyli powiedzmy z odległości do 30 metrów.
    Po drugie interesuje mnie zagadnienie "transkrypcji". Jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyć na czym ono polega (dokładnie), bo jeszcze parę chwil temu, byłem przekonany, że jakiś program w magiczny sposób, bez mojej ingerencji przetworzy nagrany dźwięk na rzędy liter, dlatego czy warto inwestować w zestawy do owej transkrypcji i czy jest na polskim rynku program, obsługujący polską mowę i do tego na sprzęt sygnowany jabłuszkiem?
    Pozdrawiam !

    ---------- Post dodany o 18:57 ---------- Poprzedni post był o 17:36 ----------

    Ktoś ? Coś ? Bardzo proszę o pomoc.

  2. #2
    OR | Honorowa wystawa Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar k@czy
    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    38° 59' 1.46" -94° 44' 16.274"
    Posty
    4.169
    Siła reputacji
    156
    Moja galeria
    Zadzwon tutaj i zapytaj: +48 22 366 00 77
    Upierdliwiec Forumowy nr 4142 | OR + + + + | Zlotowicz:0 | Poprawka:0 | DITL ++ | Autoban+| Honorowa Wystawa+ | Oplacone Skladki TWA+++++++

  3. #3
    +++ ZASŁUŻONY +++ Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar hades
    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Dolny Śląsk
    Posty
    5.312
    Siła reputacji
    150
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez mnrch0 Zobacz posta