sony ma już pełnoklatkowego CMOSA 24,8Mpix
http://www.cnet.com/8301-13951_1-986....html?tag=head
teraz pozostaje czekać kiedy pokażą A 900.
sony ma już pełnoklatkowego CMOSA 24,8Mpix
http://www.cnet.com/8301-13951_1-986....html?tag=head
teraz pozostaje czekać kiedy pokażą A 900.
Olymus albo zrezygnuje z walki o rynek PROFi i skupi sie na małpkach i postara się zawalczyć, albo...??
....my zrezygnujemy z Olka (kiedyś)![]()
![]()
ksb wszystko jest możliwe, ale to nieprędko nastanie, naprawdę....
Nie wierzę że Olek tak łatwo odda pole....
/*...................*/
/* ...........................*/
Dróg jest wiele i nie wszystkie wiodą przez sensor 36x24.
No i najbardziej smakowity to nie jest rynek małpek, tylko tanich dSLR, na którym O. jest statystycznie trzeci. Ja bym się tak nie przejmował.
Pozdrawiam
Radosław "Radio Erewan" Przybył
http://www.fototv.pl Pierwsza w Polsce Internetowa telewizja o fotografii
* Nigdy nie próbuj przekonywać ludzi, którzy wiedzą, że mają rację. ~Leto
jakoś nie czuję potrzeby 24 MP na FF, mnie 4/3 się podobabyle nie szli ponad 12 MP
...no, a FF kupią sprzętowi maniacy "bo musi być" i ci, którym się to naprawdę przyda (a takich zapewne jest niewielu). Ech, sprzętoza![]()
Tuulan ja Tuulin tuulinen tuuli tuulee talvella täällä ja tuolla.
Wydaje mi się, że jeśli wszystko pójdzie w FF, to Olympus może się zdecydować na dwa systemy. 4/3 dla amatorów i półprofi oraz FF dla pro i tam będą puszki rzędu D3 i odświeżona szklarnia Zuiko. Skoro stać ich było na tworzenie systemu 4/3 od podstaw, to tym bardziej możliwe jest takie szalone zagranie. Na pewno nic nie padnie, bo 4/3 zawsze będzie o wiele tańsze od FF, a efekty dla większości zadowalające.
Canon - FF w profi i semi-pro (5D i następcy), Nikon - D3, Pentax - chodzą słuchy o planach FF, Sony - już poinformowało o FF.
Olek zostaje z 4/3, Panas niewiele się tu udziela (przy jego cenach).
W dłuższej perspektywie FF zacznie wchodzić w niższe modele. Tym bardziej że Sony ma możliwości, jeśli uruchomi jakąś masową produkcję FF to cena jednostkowa takiej matrycy spadnie. Dziś topowe body, za 2-3 lata semi-pro, a za 5-6 lat?
Powoli (we wszystkich systemach) coraz mniej sensowne jest pakowanie kasy w lepsze szkła APS, już lepiej wydać nieco więcej na FF. Budżetowe kity to nie problem. Budżetowe aparaty APS jeszcze z dekadę pociągną.
Olek wszedł w ślepą uliczkę i pozostaje mu tylko budżetowy zakres i ewentualnie semi-pro, jeśli będzie ono najmniejsze i najtańsze z konkurencji. E3 wyraźnie jest za drogi, powtórzy los E1 - prezentacja możliwości, ale sprzedaż mizerna. Za 2 lata kupimy E3 z 12-60 za 3333 zł. Dziś E3 jest wyraźnie za drogi, nawet jeśli trzyma poziom konkurencji to jest mniej przyszłościowy.
Chyba że pojawią się technologie które zmniejszą znaczenie wielkości matrycy... Albo Olek lepiej wykorzysta zalety 4/3 - mniejsze body (E400 to dobry krok), może szybsza migawka (powinna mieć mniejszą masę niż ta do FF), lepsze jakościowo, jaśniejsze szkła, tańsze body i tańsze od konkurencji szkła.
Przelicznik x2 straci na znaczeniu przy FF, bo FF zawsze może mieć 2x więcej pikseli i opcję cyfrowego zoomu.
Może się znajdzie chętny na moje szkiełka Zuiko?
były różne graty 4/3 (standardowe i pro)
jest: FF Canona
będzie: dodatkowo EP-1 z naleśnikami
Zobaczymy jak będzie wyglądać elektronika fotograficzna za 5 lat.Zamieszczone przez Wesoły Miś
Drugi system to bardzo wątpliwe. Systemu nie tworzy się od czapki i na krótką metę. Gdyby jeszcze Olek był wielkości Canona... możliwe. A tak, to moim zdaniem absurd.
Pozdrawiam
Radosław "Radio Erewan" Przybył
http://www.fototv.pl Pierwsza w Polsce Internetowa telewizja o fotografii
* Nigdy nie próbuj przekonywać ludzi, którzy wiedzą, że mają rację. ~Leto
Wszystkie migawki na świecie powstają u jednego producenta. Zapomnij.Zamieszczone przez Piotr_0602
Dobranoc
Radosław "Radio Erewan" Przybył
http://www.fototv.pl Pierwsza w Polsce Internetowa telewizja o fotografii
* Nigdy nie próbuj przekonywać ludzi, którzy wiedzą, że mają rację. ~Leto