Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 44

Wątek: O gwarancji i serwisie Olympusa

  1. #11
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2004
    Posty
    5.023
    Siła reputacji
    149
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez robertos102 Zobacz posta
    Olek to taki duży koncern,aż dziw żeby u nas nie było serwisu.
    http://fotoblogia.pl/7823,poznalismy...s-w-portugalii Poczytaj, znajdziesz odpowiedź na swoje pytania.
    Moje fotografie: www.beluch.pl | Grupa dyskusyjna M43 Polska

  2. #12
    Awatar robertos102
    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    Kazimierz Biskupi
    Posty
    165
    Siła reputacji
    13
    Moja galeria
    W takim układzie optymistycznie to wygląda.

  3. #13
    Moderator Konto PREMIUM | OlyJedi Awatar nightelf
    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Olsztyn/Warszawa
    Posty
    5.788
    Siła reputacji
    187
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez robertos102 Zobacz posta
    Olek to taki duży koncern,aż dziw żeby u nas nie było serwisu.
    Wolę żeby wysłali do Czech, niż żeby to robił jakiś podwykonawca. Serwis Olympusa ma raczej dobre opinie.
    "Bez muzyki życie byłoby pomyłką." ~ Wilhelm Friedrich Nietzsche
    E-M5 + Pen E-P3 + Lumix 20/1.7 + Oly 12-40/2.8 + 45/1.8 + 40-150 + manualne macro +7.5/3.5
    moja galeria: http://nightelf.org Prawa Ręka Egzekutora-Skarbnika TWA

  4. #14
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar easy_rider
    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Rybnik
    Posty
    1.193
    Siła reputacji
    107
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez robertos102 Zobacz posta
    Olek to taki duży koncern,aż dziw żeby u nas nie było serwisu.
    Widać awaryjność sprzętów Olympusa jest na tyle niewielka, że nie opłaca się utrzymywać serwisu w każdym kraju...

  5. #15

    Dołączył
    Jun 2015
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Posty
    23
    Siła reputacji
    13
    Moja galeria
    To, że Olympus posiada tylko dwa serwisy na Europę sprawia, że nie ma problemu z dostępnością części zamiennych, a i podwyższanie jakości tego serwisu jest po prostu łatwiejsze w realizacji (Lean Management).

  6. #16
    Awatar robertos102
    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    Kazimierz Biskupi
    Posty
    165
    Siła reputacji
    13
    Moja galeria
    Dzwoniłem dzisiaj i dopytywałem się jak to wygląda z naprawą.
    Z serwisem,logistyką i czasem obsługi nie jest tak kolorowo.Najpierw szkło/aparat wysyłany jest,w przypadku FJ do Wólki Kosowskiej.Tam mieści się magazyn logistyczny UPS a dalej idzie do Czech.
    I teraz tak.
    Od momentu wysłania przedmiotu liczone jest 5 dni na dostarczenie do serwisu w Czechach,potem kolejne 5 dni na naprawę ( pod warunkiem,że jest dostępność części albo serwis nie ma jakiś wymuszonych przestojów) i dalej kolejne 5 dni na odesłanie do klienta. Jakby na to nie patrzył - 3 tygodnie jak nic....Trochę długo.
    pozdr.
    R/

  7. #17
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar Rabbit
    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Posty
    1.742
    Siła reputacji
    226
    Moja galeria
    nie zawsze trwa to tak długo, mój 14-54 wrócił do mnie naprawiony po 8 dniach

  8. #18
    Awatar robertos102
    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    Kazimierz Biskupi
    Posty
    165
    Siła reputacji
    13
    Moja galeria
    Obiektyw wrócił do mnie po 9 dniach od momentu wysłania. Wszystko ok.
    Podczas nagrywania nie słychać już żadnych dźwięków ,podobnie jest na nagranym już filmie,nic nie terkocze.
    Niestety nie dostałem żadnej informacji o tym co było przy nim robione itp.
    Tak czy siak, 9 dni w pełni akceptowalne, dodatkowo przedłużyłem sobie gwarancję o dodatkowe 6 miesięcy.
    pozdr.
    R/

  9. #19
    | OlyJedi Awatar MikolajN
    Dołączył
    Apr 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    766
    Siła reputacji
    40
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez robertos102 Zobacz posta
    Dzwoniłem dzisiaj i dopytywałem się jak to wygląda z naprawą.
    Z serwisem,logistyką i czasem obsługi nie jest tak kolorowo.Najpierw szkło/aparat wysyłany jest,w przypadku FJ do Wólki Kosowskiej.Tam mieści się magazyn logistyczny UPS a dalej idzie do Czech.
    I teraz tak.
    Od momentu wysłania przedmiotu liczone jest 5 dni na dostarczenie do serwisu w Czechach,potem kolejne 5 dni na naprawę ( pod warunkiem,że jest dostępność części albo serwis nie ma jakiś wymuszonych przestojów) i dalej kolejne 5 dni na odesłanie do klienta. Jakby na to nie patrzył - 3 tygodnie jak nic....Trochę długo.
    pozdr.
    R/
    5+5+5=21

    ---------- Post dodany o 01:26 ---------- Poprzedni post był o 01:24 ----------

    Cytat Zamieszczone przez robertos102 Zobacz posta
    Obiektyw wrócił do mnie po 9 dniach od momentu wysłania. Wszystko ok.
    Podczas nagrywania nie słychać już żadnych dźwięków ,podobnie jest na nagranym już filmie,nic nie terkocze.
    Niestety nie dostałem żadnej informacji o tym co było przy nim robione itp.
    Tak czy siak, 9 dni w pełni akceptowalne, dodatkowo przedłużyłem sobie gwarancję o dodatkowe 6 miesięcy.
    pozdr.
    R/
    5+5+5= jednak 9
    Wg ustawy mają dwa tygodnie - transport w to nie wchodzi.
    Cieszę się, że naprawili. Serwis Olka naprawdę mocno się poprawił i oby tak dalej!

  10. #20
    | OlyJedi Awatar viruuss
    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    2.356
    Siła reputacji
    231
    Moja galeria
    Wg ustawy mają dwa tygodnie - transport w to nie wchodzi.


    możesz podać tekst tego przepisu ? rozumiem, że piszemy tutaj o niezgodności towaru i odpowiedzialności sprzedawcy ?
    gwarancja producenta to juz inna bajka, czas naprawy jest okreslony przez producenta w gw
    z tego co się orientuje sprzedawca musi odpowiedzieć na niezgodność w ciągu 2 tygodni, co nie jest równoważne z naprawa w tym czasie
    Ostatnio edytowane przez viruuss ; 19.12.15 o 02:57
    Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły

Podobne wątki

  1. E-PL5 po raz drugi w serwisie... PYTANIE !
    By kesikp in forum System micro 4/3
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 20.09.13, 10:02
  2. Moje E-1 wreszcie było w serwisie
    By Morley in forum E-System
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 7.09.07, 13:00
  3. E-300 - po wizycie w serwisie.
    By Marylka in forum E-System
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20.06.07, 22:43
  4. Aparat w serwisie od 1,5 miesiąca
    By Wojked in forum Aparaty kompaktowe
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 5.10.04, 19:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.