Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Olympus OM-D E-M10

Siła reputacji
    16
    Moja galeria

Olympus OM-D E-M10

witam, kupuje aparat Olympus OM-D E-M10 i tu mam pytanie. Czy lepszy bedzie zestaw z dwoma obiektywami 14-42, 40-150, czy zestaw z jednym obiektywem 14-150. Bede robil zdjecia glownie zwierzat, z bliska, jak i z dalszej odleglosci, zdjecia w ruchu i portret. Jestem totalnym amatorem i to moj pierwszy aparat. Poprosze o pomoc co do wyboru zestawu z dwoma lub jednym obiektywem

Moderator Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Bodzip
    Mieszka w
    Gorlice
    Siła reputacji
    476
    Moja galeria
    Ja wybrałem z 14-150 i jestem bardzo zadowolony, ale inni doradzą Ci inaczej i znowu będziesz w kropce
    cerkiewki || Beskid Niski || mój wątek || mój drugi wątek|| makro||
    Wychodzi się na pole, a nie na dwór o! ||Nadnaczelny Weryfikator TWA i wszystkiego
    W moich wątkach można offtopować i grzebać w zdjęciach ||Łowca spamerów||

| OlyJedi Awatar viruuss
    Mieszka w
    Gdańsk
    Siła reputacji
    231
    Moja galeria
    Bodzip dobrze pisze, kup 14-150, mniej wachlowania szkłami , jakość OK
    masz jeszce do wyboru panasa 14-150 ( wersja jaśniejsza) i tamrona, porównywalne pod wzgledem produkowanego obrazu, cenowo mozna trafic okazję
    Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły

| OlyJedi Awatar gietrzy
    Mieszka w
    Kielcach
    Siła reputacji
    106
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez MB1 Zobacz posta
    Poprosze o pomoc co do wyboru zestawu z dwoma lub jednym obiektywem
    1. 14-150
    2. 14-150 + 20/1.7.
    Tak, słuchaj mój też to ma.
    Cholera pojechałam specjalnie do nich w sobotę, gdzie tam nawet nie zszedł na dół przywitać się z babką, tylko
    cały dzień Plejstejszyn.

| OlyJedi
    Siła reputacji
    30
    Moja galeria