Strona 20 z 22 PierwszyPierwszy ... 101819202122 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 217

Wątek: Canon EOS 5D Mark II i Elka

  1. #191
    dinx6
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez dzemski Zobacz posta
    Raczej mało prawdopodobne, co niepotrzebne wywaliłem w msconfig i z autouruchamiania usług. Mam 3 rdzenie, 4 GB RAM, płytę główną z górnej półki i na tym WinXP. RAWy z E300 wczytują się błyskawicznie, te z E3 sporo wolniej. Więc pewnie te z C5DII wchodziłyby jeszcze wolniej.
    myślę, że masz coś nie tak z konfiguracją, softłerem albo hardłerem.

    w robocie mam starego Pentiuma IV Prescota 2,4, 1GB ramu, płytę główną z mocno średniej półki i WinXP Home Edt. RAWY z E500 wchodzą jak ciastko, RAWY z E3 też

  2. #192
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    3.228
    Siła reputacji
    47
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez dzemski Zobacz posta
    qbic: to mentalność jeszcze z poprzedniego systemu, nazywa się zazdrością. Jak się miało magnetowid to było się gościem. Teraz to wszystko wykorzystują marketingowcy.

    To wynika z mentalności i biedy w Polsce, bo jakby każdego było stać na FF i nikt nikomu nie musiałby niczego udowadniać dźwigając na spacerze 20 kg eLek to połowa kupiłaby E420 z ZD 25mm i z przyjemnością robiłaby zdjęcia. To samo jest z wielkimi terenowymi samochodami które nigdy nie wyjechały poza miejski asfalt czy laskami po solarium, które zapierdzielają zimą po mieście w mini spódniczkach w stringach, na obcasach i w kurteczkach do połowy brzucha, aż w nerkach grudki lodu się tworzą.

  3. #193
    Moderator Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Karol
    Dołączył
    May 2004
    Mieszka w
    las pod TARNOWem...
    Posty
    5.346
    Siła reputacji
    172
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez qbic Zobacz posta
    W USA za to było zupełnie inaczej, tam rozmawiałem chyba z 5tka osób zajaranych fotografia, zupełnie nikt nie zwracał uwagi na markę. Oczywiście w ramach wymiany doświadczeń obejrzałem parę fajnych aparatów, i pogadałem chwile - zupełnie inna jakość.

    Sorry za OT
    W Polsce - jakby nie było biednym kraju - sprzęt foto jest czymś w rodzaju wyznacznika statusu społecznego. Jak masz cool sprzęt to znaczy prawie, że jesteś zawodowcem masz dużo kasy i w ogóle jesteś cool gość. Tak przynajmniej się ktoś czuje i tak często jest postrzegany. W USA wydanie 2 tys $ na sprzęt (lub wielokrotności tej kwoty) nie znaczy nic oprócz tego, że ktoś miał taki grymas... A obnoszenie się drogim sprzętem jest po prostu buractwem.
    Kiedyś miałem możliwość się przekonać jak diametralnie różnie do własnego ubioru podchodzą nastolatki polskie i amerykańskie. Znów - dla polskich ciuch czy but wyznacza status, dla amerykańskich zupełnie coś innego lub nic... Z jednej strony różnice kulturowe, z drugiej ekonomiczne...
    zmiana nicka: ktotek -> Karol
    Polska B - wątek ze zdjęciami
    Facebook

  4. #194
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2005
    Mieszka w
    Toruń
    Posty
    1.869
    Siła reputacji
    38
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez C+ Zobacz posta
    To wynika z mentalności i biedy w Polsce, bo jakby każdego było stać na FF i nikt nikomu nie musiałby niczego udowadniać dźwigając na spacerze 20 kg eLek to połowa kupiłaby E420 z ZD 25mm i z przyjemnością robiłaby zdjęcia. To samo jest z wielkimi terenowymi samochodami które nigdy nie wyjechały poza miejski asfalt czy laskami po solarium, które zapierdzielają zimą po mieście w mini spódniczkach w stringach, na obcasach i w kurteczkach do połowy brzucha, aż w nerkach grudki lodu się tworzą.
    A dlaczego na naszym forum ludzie kupują profesjonalne E-3 zamiast amatorskiego E-410, które spokojnie by im wystarczyło?

    Ciężko zrozumieć, że prawdą jest to, co napisał willow - że sprzęt do fotografowania służy. Reszta to kwestia wyboru, finansów, czasem przyzwyczajenia, czasem dobrego marketingu - nie ma to znaczenia wobec obrazka, jaki uzyskuje sie na końcu. I ja cały czas do tego piję I dlatego bawią mnie podziały na 4/3 i FF, analogowych i cyfrowych, średnioformatowych i małoobrazkowych, itp. - wszystko to traci znaczenie wobec obrazka. Chyba nigdy, oglądając zajebiste zdjęcie, nie zastanawiałem się czym zostało zrobione - czasem zastanawiam się na obiektywami, filtrami i użycia światła. Dziwak ze mnie...

  5. #195
    | OlyJedi Awatar willow32
    Dołączył
    Apr 2005
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Posty
    1.203
    Siła reputacji
    28
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez mariush Zobacz posta
    Chyba nigdy, oglądając zajebiste zdjęcie, nie zastanawiałem się czym zostało zrobione - czasem zastanawiam się na obiektywami, filtrami i użycia światła. Dziwak ze mnie...
    ja w takim wypadku zastanawiam się tylko nad jednym, jak to było poświecone, wszystko inne jest praktycznie bez znaczenia
    http://www.robertnawara.digartfolio.pl/

    E-1 ZD14-54 FL-36 A850 135 f/1.8 85f/1.4 50f/2.8 20-35 f/3.5-4.5

  6. #196
    diabolique
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez willow32 Zobacz posta
    ja w takim wypadku zastanawiam się tylko nad jednym, jak to było poświecone, wszystko inne jest praktycznie bez znaczenia
    i dlaczego lepsze niż moje...
    ... i tu wracamy o punktu wyjścia

  7. #197
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    3.228
    Siła reputacji
    47
    Moja galeria
    Dla jednych aparat jest narzędziem pracy dla innych przedmiotem szpanu i w ogóle nie odzwierciedla jego potrzeb fotograficznych.

    Tak samo z samochodami - czym się różni stanie w korku w nowej Avensis od stania w nowym Audi RS6, lub czym się różni jazda po mieście do 50km/h w nowej Corsie od jazdy w nowym Porsche - spalaniem?

  8. #198
    rocco
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez willow32 Zobacz posta
    ja w takim wypadku zastanawiam się tylko nad jednym, jak to było poświecone, wszystko inne jest praktycznie bez znaczenia
    To jest prawdą tylko w przypadku zdjęć studyjnych, zaplanowanych od podstaw i wykonanych zgodnie z założonymi kryteriami.
    Nie da się tego napisać o jakichś 75% moich fotek, ktore powstają ad hoc, w świetle zastanym, bez możliwości wyboru pory dnia czy pogody

    PS
    C+, pozostaje jeszcze jazda po autostradzie np. we Włoszech a tam już różnica jest oczywista
    Ostatnio edytowane przez rocco ; 19.09.08 o 13:58

  9. #199
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2005
    Mieszka w
    Toruń
    Posty
    1.869
    Siła reputacji
    38
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez rocco Zobacz posta
    To jest prawdą tylko w przypadku zdjęć studyjnych, zaplanowanych od podstaw i wykonanych zgodnie z założonymi kryteriami.
    Nie da się tego napisać o jakichś 75% moich fotek, ktore powstają ad hoc, w świetle zastanym, bez możliwości wyboru pory dnia czy pogody
    Zastane światło to też światło - dlatego m.in. moje zdjęcia z pleneru z nikoniarzami wyglądały inaczej niż ich zdjęcia - bo ja nie wyłaziłem z modelkami na otwarte słońce Ściany pochłąniają światło albo działają jak blendy... popatrz w ten sposób na zdjęcia, na otoczenie w jakim powstały - to własnie światło

  10. #200
    | OlyJedi Awatar willow32
    Dołączył
    Apr 2005
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Posty
    1.203
    Siła reputacji
    28
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez alakin Zobacz posta
    i dlaczego lepsze niż moje...
    ... i tu wracamy o punktu wyjścia
    Cytat Zamieszczone przez rocco Zobacz posta
    To jest prawdą tylko w przypadku zdjęć studyjnych, zaplanowanych od podstaw i wykonanych zgodnie z założonymi kryteriami.
    Nie da się tego napisać o jakichś 75% moich fotek, ktore powstają ad hoc, w świetle zastanym, bez możliwości wyboru pory dnia czy pogody

    PS
    C+, pozostaje jeszcze jazda po autostradzie np. we Włoszech a tam już różnica jest oczywista
    alakin, bynajmniej, nawet mi przez myśl nigdy nie przeszło ze mógłbym zrobić takie zdjęcie mając w dłoniach inny aparat. Zawsze chodzi o światło, scenografię, stylizację, bo to one tworzą zdjęcie, aparat ma to tylko zarejestrować i tutaj jego rola się kończy.

    rocco, nie tylko, przecież w plenerze też masz wpływ na światło, nawet fotografując pejzaże możesz zrezygnować ze zrobienia zdjęcia i wrócić kiedy będzie lepsze światło
    cały widz polega na tym ze ja oglądam tylko zdjęcia w pewnych kategoriach, (które być może Ciebie nie interesują) i tylko do tych kategorii odnosiła się moja wypowiedź...
    http://www.robertnawara.digartfolio.pl/

    E-1 ZD14-54 FL-36 A850 135 f/1.8 85f/1.4 50f/2.8 20-35 f/3.5-4.5

Podobne wątki

  1. Canon EOS-1 Mark IV
    By C+ in forum Pozostali producenci
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 8.02.10, 20:20
  2. Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 15.05.09, 22:18
  3. Canon wstrzymuje produkcję EOS 1D Mark III
    By grizz in forum Pozostali producenci
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 11.12.07, 14:04
  4. Canon EOS-1D Mark III, 10 mp, 10 fps
    By Dag in forum Pozostali producenci
    Odpowiedzi: 104
    Ostatni post / autor: 22.06.07, 12:07

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.