Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: Darekw1967; Słowo(a):

Strona 1 z 20 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0,28 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    16
    Odsłon
    1.881

    Pare fot z tego ...

    Pare fot z tego

    243722243723243724243725243726243727243728243729
  2. Odpowiedzi
    16
    Odsłon
    1.881

    Szklo jest rewelacyjne. Ostre na calym zakresie...

    Szklo jest rewelacyjne. Ostre na calym zakresie ogniskowych.
  3. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    42.168

    Najwazniejsze aby dla trybu połautomatycznego...

    Najwazniejsze aby dla trybu połautomatycznego odpalic migawke elektroniczna dla fot bardziej statycznych dla f.1.8
    Z drugiej strony chce aby dla ruchomych scen dla f.1.8 nie odpalał migawki...
  4. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    42.168

    Cos dzisiaj jestem rozkojarzony. Jak w trybie A...

    Cos dzisiaj jestem rozkojarzony.
    Jak w trybie A dla wersji OMD E-M10 III wypadnie dla f.1.8 czas 1/10000s to odpali sie migawka elektroniczna ? Czy musze recznie ustawic aby odpalila czy to sie...
  5. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    42.168

    EPL-5 zaczyna mi szwankowac a mam jeszcze do tego...

    EPL-5 zaczyna mi szwankowac a mam jeszcze do tego dobre obiektywy 75/1.8 i 12/2.0 wiec nie chce ostatecznie rezygnowac z tego systemu.
    W Olkach pojawila sie elektroniczna migawka do 1/16000 s ale z...
  6. Odpowiedzi
    1.757
    Odsłon
    143.614

    I sa implementowane coraz bardziej wyrafinowane...

    I sa implementowane coraz bardziej wyrafinowane algorytmy obrobki obrazu co widac w jakosci z tej samej ekspozycji miedzy raw a jpg.
  7. Odpowiedzi
    1.757
    Odsłon
    143.614

    Gdyby focil innymi systemami tez byloby...

    Gdyby focil innymi systemami tez byloby rewelacyjnie jakosciowo ;)

    Iles lat temu widzialem na wystawie swietne zdjecia makro z matryc 6-8 Mpix.
  8. Odpowiedzi
    21
    Odsłon
    16.924

    Przy tej cenie kazdy inny system nie wypada tak...

    Przy tej cenie kazdy inny system nie wypada tak zle ;)

    A9 bedzie zjadliwy dla waskiej grupy fotografow a rynek bezwzglednie zweryfikuje cena/mozliwosci ;)
  9. Odpowiedzi
    31
    Odsłon
    11.893

    ZX-2 tez sie super udal i byl za bardzo korzystny...

    ZX-2 tez sie super udal i byl za bardzo korzystny cenowo ;)
  10. Odpowiedzi
    60
    Odsłon
    7.324

    Witam ! Moze sie usmiejesz ale do zdjec...

    Witam !

    Moze sie usmiejesz ale do zdjec rodzinnych i filmowania w HD wystarczy RX100 III albo RX100 IV z filmowaniem w 4k.
    Bedziesz mial maly i lekki aparacik z jasnym zoomem a zrobisz nim bardzo...
  11. Odpowiedzi
    17
    Odsłon
    5.627

    Witam ! Zwroc uwage na to jak sobie radzi...

    Witam !

    Zwroc uwage na to jak sobie radzi aparat z ruchem bo to ze masz filmowanie w 4K to jeszcze nie wszystko.

    Na full-hd przy mniej wydajnych procesorach czestym zjawiskiem jest smuzenie...
  12. Witam ! Roznica miedzy 4k a full-hd bedzie...

    Witam !

    Roznica miedzy 4k a full-hd bedzie KOLOSALNA jak zaczniesz ogladac zdjecia z dobrego aparatu cyfrowego.

    Z satelity nie osiagniesz najwyzszej jakosci obrazu a kompresja na potrzeby...
  13. Odpowiedzi
    326
    Odsłon
    61.537

    Witam ! Jak bylem pierwszy raz na Gran Canaria...

    Witam !

    Jak bylem pierwszy raz na Gran Canaria w Maspalomas to moja zona doznala szoku jak focilem widoki a obok mnie
    kobieta "na stojaco" przebierala sie bedac przez pewna chwile nago.
    Pozniej...
  14. Odpowiedzi
    80
    Odsłon
    12.739

    Witam ! Wyciagnalem cos takiego... ...

    Witam !

    Wyciagnalem cos takiego...


    https://forum.olympusclub.pl/imgimported/2016/06/a1_2_3_4_5_6ooocolor640-1.jpg
    źródło

    Pozdrawiam
  15. Odpowiedzi
    80
    Odsłon
    12.739

    Witam ! Genialne szklo... Pozdrawiam

    Witam !

    Genialne szklo...

    Pozdrawiam
  16. Witam Korzystalem z EPL-5 i X-A1. Dolaczanie...

    Witam

    Korzystalem z EPL-5 i X-A1.
    Dolaczanie wizjera i lampy blyskowej ostatecznie nie przekonalo mnie (upierdliwosc montazu, oba na raz nie da sie, pilnowanie aby nie zgubic )

    Oba aparaty ok...
  17. Witam ! Kolega pisze o dysfunkcjonalnosci X-M1...

    Witam !

    Kolega pisze o dysfunkcjonalnosci X-M1 wzgledem E-M5 i E-M5 mark II.
    Trudno sie dziwic w takim porownaniu gdzie X-M1 jest z dolnej polki a porownywalny
    olek z gornej ;)

    Nawet gdyby...
  18. Odpowiedzi
    1.012
    Odsłon
    195.488

    Witam ! HDR projects 3 elements warto miec... ...

    Witam !

    HDR projects 3 elements warto miec...
    Bardzo przyjazny interface i swietne koncowe efekty.
    Wciaga sie RAW-a i dalej sam wyciaga to co sie da.

    Mam machinery i ten program slabo radzi...
  19. Odpowiedzi
    1.012
    Odsłon
    195.488

    Witam ! Musialem podac nowy adres e-mail i...

    Witam !

    Musialem podac nowy adres e-mail i pozniej jeszcze inny e-mail i program sie prawidlowo aktywowal.
    Program swietny i godny polecenia.

    Pozdrawiam
  20. Odpowiedzi
    1.012
    Odsłon
    195.488

    Witam ! Tak samo wczesniej rejestrowalem:...

    Witam !

    Tak samo wczesniej rejestrowalem: BLACK WHITE projects 3 elements (64-Bit) i procedura rejestracji przebiegla prawidlowo a w katalogach SPAM i innych
    szukalem listu z kodami...
  21. Odpowiedzi
    1.012
    Odsłon
    195.488

    Witam ! Mam problem z kodami do tego. Na...

    Witam !

    Mam problem z kodami do tego.
    Na e-mail nic mi nie przyszlo a soft chce kodow.

    Pozdrawiam
  22. Odpowiedzi
    1.012
    Odsłon
    195.488

    Witam ! Świetny program ! Wczesniej...

    Witam !

    Świetny program !

    Wczesniej kupilem: HDR projects 3 elements (64-Bit), ktory tez jest super...

    Pozdrawiam
  23. Odpowiedzi
    4.145
    Odsłon
    627.290

    Witam ! Ogolnie. Nie lubie kupowac uzywanych...

    Witam !

    Ogolnie. Nie lubie kupowac uzywanych aparatow foto chyba, ze kupuje od kogos kogo dobrze znam i wiem
    ze sprzet byl szanowany i zadbany.

    Ostatecznie jak nie masz kasy to
    mozesz...
  24. Odpowiedzi
    25
    Odsłon
    9.619

    Witam ! Dobre szkla juz masz... Smialo...

    Witam !

    Dobre szkla juz masz...

    Smialo bierz E-620 ! Swietny aparat, ktory produkuje wysokiej jakosci foty.

    Za zaoszczedzone pieniadze wybierz sie gdzies na fajna wycieczke ;)

    Pozdrawiam
  25. Odpowiedzi
    69
    Odsłon
    8.329

    Witam ! Jak dla mnie bardziej funkcjonalny...

    Witam !

    Jak dla mnie bardziej funkcjonalny zakres to: Panasonic Lumix G Vario 12-32mm f/3.5-5.6 ASPH Mega O.I.S.

    Na dole 12mm a 14mm to zauwazalna roznica w foceniu krajobrazow.

    Pozdrawiam
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 500
Strona 1 z 20 1 2 3 4
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.