Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: Kaz de Wro; Słowo(a):

Strona 1 z 20 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0,27 sekund(y).

  1. Eksperymentów z dalmierzowcem Olympus 35RD- ciąg...

    Eksperymentów z dalmierzowcem Olympus 35RD- ciąg dalszy


    Pierwsze próby sesji plenerowej, ze wszystkimi ograniczeniami i korzyściami ;-)

    183960

    183961
  2. Odpowiedzi
    4.468
    Odsłon
    216.547

    Z cyklu- "Wszystko na sprzedaż" 163855 ...

    Z cyklu- "Wszystko na sprzedaż"

    163855


    Oly35RD+Kodak Portra 800
  3. Odpowiedzi
    14.740
    Odsłon
    1.726.611

    :-} 161748

    :-}

    161748
  4. Odpowiedzi
    2.799
    Odsłon
    170.819

    OT ;-) A propos StarWarsów, zapewne...

    OT ;-)

    A propos StarWarsów, zapewne słuchałeś

    https://www.youtube.com/watch?v=bYRYHLUNEs4

    Pozdrawiam
    kaz
  5. Odpowiedzi
    34
    Odsłon
    13.995

    Wyprzedaż negatywów Kodaka

    Witam,
    wyprzedaż negatywów B&W i kolor od Kodaka:

    FILM B&W 400 CN 135-36 WW / TERMIN 04.2015 - 67 sztuk - cena 12,90
    FILM PORTRA 400 WW 5-135-36 / TERMIN 06.2014 - 7 kpl - cena 92,30
    FILM...
  6. Odpowiedzi
    690
    Odsłon
    31.338

    Jarmana- ładnie wyglądają te fotki deszczowe i...

    Jarmana- ładnie wyglądają te fotki deszczowe i maziajowate. Mimo że jesień, to ciepłem od nich bije;-)

    Temat wyświechtany (lampa na ławeczce) z wrocławskiego Ostowia
    159543


    Szkło:
    Fujinon...
  7. Odpowiedzi
    1.256
    Odsłon
    77.303

    Tym razem kilka fotek z cyfry. Temat aktualny:...

    Tym razem kilka fotek z cyfry.
    Temat aktualny: Jesień w sieci

    159434159435159436159437159438

    Fotki od lewej A,B,C,D,E


    Obiektyw: EBC Fujinon 50/1.4
  8. Odpowiedzi
    112
    Odsłon
    11.396

    Hellbike- klimatyczne te Twoje portrety, te z fb...

    Hellbike- klimatyczne te Twoje portrety, te z fb takie "lomograficzne". Z ostatniej wrzutki podoba mi się 2. oraz 4.

    Ale ciekawi mnie technika tych dwóch fotek na ulicy z5 lipca br. , błysk lampy...
  9. Odpowiedzi
    690
    Odsłon
    31.338

    Witam, to i ja dorzucę 159381 Ektar 100

    Witam,
    to i ja dorzucę

    159381


    Ektar 100
  10. Odpowiedzi
    1.256
    Odsłon
    77.303

    Naświetlanie fotek czarno-białych (nie C41)...

    Naświetlanie fotek czarno-białych (nie C41) nieustannie przypomina o potrzebie kupna koreksu i chemii oraz przyzwoitego skanera. Jednak te plany muszę odłożyć nieco w czasie.
    Poniżej kilka zdjęć,...
  11. Odpowiedzi
    1.256
    Odsłon
    77.303

    Jakiś czas temu nabyłem wiele rolek...

    Jakiś czas temu nabyłem wiele rolek przeterminowanych filmów, z tego znaczną część iso 800. Jedno jest pewne , nie trzymają znamionowych czułości. Chociaż w dobrym słońcu taka Superia X-tra 800...
  12. Odpowiedzi
    1.256
    Odsłon
    77.303

    Skany mam robione w labie. Posiadam 15" laptopa z...

    Skany mam robione w labie. Posiadam 15" laptopa z płaskim ekranem i trochę mnie denerwuje 'pionizowanie" poziomych kadrów, bo tracę na jakości zdjęć. Chyba będę musiał laptopa stawiać w pionie;-)...
  13. Odpowiedzi
    1.256
    Odsłon
    77.303

    ...widocznie tak mu było pisane ;-> ps. a...

    ...widocznie tak mu było pisane ;->


    ps. a tak na marginesie zdjęcie robione w pionie będę podawał tak jak na klatce negatywu, bo na monitorze widać więcej szczegółów.
  14. Odpowiedzi
    1.256
    Odsłon
    77.303

    Andtor2- dzięki za wizytę i opinię. Kilka...

    Andtor2- dzięki za wizytę i opinię.


    Kilka kolejnych fotek, tym razem lużne tematy z trasy Wawa-Wroc:

    XXXIV- Na rozstaju albo dokąd zmierzamy
    157573

    XXXV- 2łuki
    157571
  15. Odpowiedzi
    1.256
    Odsłon
    77.303

    Witam, część zdjęć umieszczonych powyżej, gdzieś...

    Witam,
    część zdjęć umieszczonych powyżej, gdzieś powcinało i raczej nie dam rady je przywrócić, za co przepraszam!

    Co jakiś czas pozwolę sobie wrzucić moje wypociny, jak choćby ten poniżej.
    ...
  16. Odpowiedzi
    192
    Odsłon
    43.432

    Jak zwykle fajne klimaty, z ostatnich 317, 325....

    Jak zwykle fajne klimaty, z ostatnich 317, 325. Kolorki i wrażenie całości b.dobre.
    Czy fotki 326 -328 to z okolic WTC ?

    btw, ciekawe czemu to Kenu Rocwellu nie podchodzi ta Provia 100F: "is a...
  17. Odpowiedzi
    34
    Odsłon
    13.995

    Klisze z Rossmanna- Fuji ISO 200 (fiolet)

    All- szukałem tych filmów w paru rossmannach w kraju, ale tam półki były puste. Zero jakichkolwiek klisz. Widocznie czyścili magazyny pod nowe filmy... .
    Jak pisałem już powyżej, gdyby nie sugestia...
  18. Odpowiedzi
    34
    Odsłon
    13.995

    Niedawno odebrałem z labu pierwszą z...

    Niedawno odebrałem z labu pierwszą z naświetlonych rolek tego noname Rossmanna (Fuji) i jestem mile zaskoczony kolorkami oddanymi na tym negatywie. Pierwsze skojarzenia z kolorami wychodzącymi z...
  19. Odpowiedzi
    1.880
    Odsłon
    391.116

    Jak sami się nie cenimy, to robimy im "łaskę"....

    Jak sami się nie cenimy, to robimy im "łaskę". Ponoć nasze F-16 w razie konfliktu najpierw uciekną do Niemiec gdzie otrzymają odpowiednie rakiety, a potem Bundeswehra będzie wyzwalać Szczecin... .
  20. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    963

    Wyszomir- dzięki za zwięzłą informację. Joki-...

    Wyszomir- dzięki za zwięzłą informację.
    Joki- chodzi mi o coś takiego
    http://olx.pl/oferta/panasonic-kaseta-matka-adapter-do-vhs-c-CID99-ID6UcK3.html
  21. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    963

    Optyka z handycam video 8 do aparatu

    Witam,
    posiadam uszkodzoną kamerkę Canona UC10- video 8, z bardzo fajną optyką: 8-48 mm f1.8.
    Czy można ją jakoś zastosować w w fotografii (oprócz CCTV). Bawił się ktoś takim tematem?


    ps....
  22. Odpowiedzi
    34
    Odsłon
    13.995

    Sepi- ostrożnie podchodzę do tych "wynalazków" ;...

    Sepi- ostrożnie podchodzę do tych "wynalazków" ;
    Kovalus- kilka filmów, chyba 2 szt. jeszcze zostawiłem w Galerii Dominikańskiej;-/

    Tu gościu robi porównania kilku negatywów, także z marketów:...
  23. Odpowiedzi
    4
    Odsłon
    4.540

    Krakman- dzięki za info. Też na początku myślałem...

    Krakman- dzięki za info. Też na początku myślałem o założeniu filtra itp. Po rozmowie w tutejszym foto-labie, moje emocje zostały ostudzone. Wielkie ryzyko z prawidłowym naświetleniem, może być...
  24. Odpowiedzi
    34
    Odsłon
    13.995

    Klisze z Rossmanna- Fuji ISO 200

    Witam,
    temat filmów sprzedawanych w marketach, w tym kosmetycznych jakim jest Rossmann , jest znany. Dotychczas raczej omijałem te klimaty, bo nie kojarzyły mi się dobrze- tanie klisze, jakieś...
  25. Odpowiedzi
    4
    Odsłon
    4.540

    Mirek dzięki za info. Trafiłem na...

    Mirek dzięki za info. Trafiłem na tabelę/zestawienie wg kodu, ale nic konkretnego tam nie ma. Szukam dalej. Póki co rozpuściłem wici i jak coś będę wiedział to też dam znać.
    Jedno jest pewne, muszę...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 500
Strona 1 z 20 1 2 3 4
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.