Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: cissic; Słowo(a):

Strona 1 z 20 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0,83 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    23
    Odsłon
    1.150

    Ankieta: Gratuluję zwycięzcy i dzięki wszystkim za zabawę...

    Gratuluję zwycięzcy i dzięki wszystkim za zabawę :) Pozdrawiam
  2. Odpowiedzi
    574
    Odsłon
    434.370

    Ankieta: Fajne klimaty. Muszę tam się kiedyś wybrać na...

    Fajne klimaty. Muszę tam się kiedyś wybrać na jakiś rower, czy coś w tym stylu ;)
  3. Odpowiedzi
    23
    Odsłon
    1.150

    Ankieta: A może już wystartować z kolejną rundą? U mnie z...

    A może już wystartować z kolejną rundą? U mnie z czasem krucho po urlopie ;)
  4. Odpowiedzi
    13
    Odsłon
    2.430

    OlyRulez 7/2019 "Horyzont"

    Zasadniczo temat dla wszystkich. Można tu widoczek dać, ale też coś głębszego będzie miało rację bytu :)


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Odpowiedzi
    23
    Odsłon
    1.479

    Też kończę. Myślę, że w nocy prześlę poprawioną...

    Też kończę. Myślę, że w nocy prześlę poprawioną fotę. Peace
  6. Odpowiedzi
    23
    Odsłon
    1.479

    U mnie też się robi. Niestety nie mam już tyle...

    U mnie też się robi. Niestety nie mam już tyle czasu co wieczorami na urlopie, ale walczę :)
  7. Odpowiedzi
    19
    Odsłon
    1.318

    Ankieta: A właśnie coś mi wpadło do głowy. I to jest coś,...

    A właśnie coś mi wpadło do głowy. I to jest coś, co będzie Ci pasować, bo lubisz podroze tak jak jak :)


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Odpowiedzi
    19
    Odsłon
    1.318

    Ankieta: Hehe właśnie chciałem Ci zaproponować podobną...

    Hehe właśnie chciałem Ci zaproponować podobną opcję, bo kompletnie nie mam pomysłu na taką zabawy :)


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Odpowiedzi
    19
    Odsłon
    1.318

    Ankieta: O kurczę, ale mam tydzień na OC. Dzięki wszystkim...

    O kurczę, ale mam tydzień na OC. Dzięki wszystkim za zabawę i oddane głosy. Temat jednak nie był taki super łatwy, a mi akurat fota się na urlopie lekko sielankowa trafiła. Miałem więc troszkę...
  10. Odpowiedzi
    23
    Odsłon
    1.479

    Łojezu, to dopiero będzie gimnastyka... - - -...

    Łojezu, to dopiero będzie gimnastyka...

    - - - - - - - - - - AKTUALIZACJA - - - - - - - - - -



    Po wrzuceniu do wywoływarki stwierdzam, że nie jest tak źle. Zdjęcie gajowego pomoże na 100%....
  11. Odpowiedzi
    30
    Odsłon
    1.813

    Ankieta: Dzięki za głosy i ogólnie wszystkim za fajną...

    Dzięki za głosy i ogólnie wszystkim za fajną zabawę. Sporo się nadłubałem przy tej fotce, bo wyszło mi jakieś 10-12 godzin rozłożonych na 4 dni. Wyszło by mniej, ale nie miałem tabletu graficznego,...
  12. Odpowiedzi
    2.435
    Odsłon
    136.482

    1659 212074

    1659

    212074
  13. Odpowiedzi
    35
    Odsłon
    2.003

    A zainstaluj sobie na jakimś dysku Linuxa. Ile to...

    A zainstaluj sobie na jakimś dysku Linuxa. Ile to roboty? Na 100% masz jakiegoś starucha z poprzednich kompów, no chyba, że laptop - ale to dawaj na jakimś zewnętrznym

    - - - - - - - - - -...
  14. Odpowiedzi
    69
    Odsłon
    3.568

    Rozumiem Cię doskonale, bo sam w pewnym momencie...

    Rozumiem Cię doskonale, bo sam w pewnym momencie zostałem na lodzie z flagowym lustrem. Co prawda mam mikrusa, ale zasadniczo ciągle bazuję na szkłach ZD. Też czasem zastanawiam się w którą stronę...
  15. Odpowiedzi
    1.416
    Odsłon
    142.160

    Dzięki. Trochę schodzimy na ziemię, ale wszystko...

    Dzięki. Trochę schodzimy na ziemię, ale wszystko jest w tych samych okolicach - czyli jeziora Garda

    341
    212040

    342
    212041

    343
    212042
  16. Odpowiedzi
    144
    Odsłon
    8.754

    Na kom też jest ten sam problem. W pionie na mam...

    Na kom też jest ten sam problem. W pionie na mam foto mniejsze na podglądzie niż w poziomie
  17. Odpowiedzi
    24
    Odsłon
    1.393

    Mam nadzieję na jak największą ilość prac....

    Mam nadzieję na jak największą ilość prac. Największa przyjemność, to podpatrywanie warsztatu innych. Zwłaszcza w sytuacji, gdy fota jest tak zmasakrowana jak ta z naszej zabawy


    Wysłane z...
  18. Odpowiedzi
    24
    Odsłon
    1.393

    Pudło każdy ma gwarantowane Wysłane z...

    Pudło każdy ma gwarantowane


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  19. Odpowiedzi
    24
    Odsłon
    1.393

    Ze swojej strony mogę napisać, że największy...

    Ze swojej strony mogę napisać, że największy dylemat miałem z wyblakłą twarzą wyższej dziewczyny. Chłopaka nie było, więc go odtworzyłem. Kilka rzeczy dodałem, bo sporo jest tu zgubionych detali, a w...
  20. Odpowiedzi
    1.209
    Odsłon
    103.375

    Mgła super :)

    Mgła super :)
  21. Odpowiedzi
    1.416
    Odsłon
    142.160

    Dzięki. Niestety na tej fotce wyłażą wszystkie...

    Dzięki. Niestety na tej fotce wyłażą wszystkie niedoskonałości mojego szkła. Strasznie mi leci kontrast w pewnych sytuacjach. Głównie gdy ostrzę na nieskończoność i trochę pod światło. Muszę się...
  22. Odpowiedzi
    1.416
    Odsłon
    142.160

    Kilka strzałów na Alpy wschodnie, zachodnie i...

    Kilka strzałów na Alpy wschodnie, zachodnie i południowe. Już wiem, że będę tu musiał wrócić. Może się nawet przeprowadzić ;)

    395
    211950

    396
    211951

    397
    211952
  23. Odpowiedzi
    2.435
    Odsłon
    136.482

    1651. W stronę Alp Zachodnich 211949 1652....

    1651. W stronę Alp Zachodnich

    211949

    1652. Ściana nad Gardą

    211948
  24. Odpowiedzi
    24
    Odsłon
    1.393

    Wysłałem dwie wersje z ramką i bez. Robota...

    Wysłałem dwie wersje z ramką i bez. Robota ciężka, dużo sztukowania z kapelusza, a robota właściwie nie ma końca, bo ciągle wyłażą jakieś uszkodzenia, na które wcześniej nie zwracało się uwagi ;)
  25. Odpowiedzi
    24
    Odsłon
    1.393

    Dzisiaj jestem w drodze. W nocy kończę detale i...

    Dzisiaj jestem w drodze. W nocy kończę detale i wysyłam plik na maila retronaprawy
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 500
Strona 1 z 20 1 2 3 4
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.