-
Olympus XZ-2 czy bezlusterkowiec
Na wstępnie chciałbym powitać wszystkich na forum
Zwracam się z prośba o poradę dotyczącą zakupu aparatu fotograficznego
Do czego potrzebuję aparat: wycieczki piesze w góry, rowerowe, wakacje + inne imprezy rodzinne
Jestem amatorem w tej chwili bez żadnego sprzętu dysponowałem jednym kompaktem ale nie ma o czym pisać
Po przeczytaniu kliku wątków na tym i innych forach waham się pomiędzy kompaktem a bezlusterkowcem
kompakt: Olympus XZ-2
bezlusterkowiec: i tutaj wchodzą 2 modele
Olympus E-PL5 czarny + ob. 14-45 II R + ob. 40-150R
Panasonic Lumix DMC-G5K + ob.14-42
Dodam że pewnie na początku dokupowanie kolejnych obiektywów nie będzie wchodziło w grę ze względu na możliwości finansowe
z góry dziękuję za wszystkie rady i sugestie
-
Odp: Olympus XZ-2 czy bezlusterkowiec
Co tu radzić, masz ~1850zł kupuj E-PL5, masz ~1250zł kupuj XZ-2.
Ja jestem za E-PL5
-
Właśnie zapomniałem dodać budżetu
1850 zł
-
Gdybym miał do wydania ~1800zł poszedłbym w E-PL5 z kitowymi obiektywami, mając w przyszłości otwartą furtkę do rozbudowy o kolejne szkła.
Przy mniejszym budżecie XZ-2 bez dwóch zdań.
-
Witam !
Polecam ten aparat, ktory jest obecnie w bardzo atrakcyjnej cenie.
Ludzie czesto nie zdaja sobie sprawy z mozliwosci tego malego bezlusterkowca.
Fuji X-A1 z 16-50 (ogniskowa w przeliczeniu na 35mm = 24mm-75mm)
Sensor APS-C (16 Mpix) + bardzo duzy DR + swietny obiektyw z uniwersalnym zakresem zooma + rewelacyjne wysokie ISO.
Jak chcesz jak najmniej wydac i miec lekko i wygodnie to XZ-2 jest bardzo dobrym wyborem.
Pozdrawiam
-
1800 powinno starczyć na XZ-2 z wizjerem VF-4
-
Cytat:
Zamieszczone przez
jarek_gd
1800 powinno starczyć na XZ-2 z wizjerem VF-4
ciężko będzie ponieważ wydatek VF-4 to ok 1000 zł
-
Cytat:
Zamieszczone przez
macand1
...
kompakt: Olympus XZ-2
bezlusterkowiec:...
Olympus E-PL5 czarny + ob. 14-45 II R + ob. 40-150R
...