-
Chińskie początki z E-M10
Witam,
Dałem się 'namówić' i odstawiłem DSLR na rzecz OM-D. Na razie przechodzę proces 'przestawiania' się z wiekszej zabawki na to maleństwo. Dziwnie leży w rękach, na co 5tym zdjęciu w lewym rogu jest kawałek palca bo mam odruch trzymania obiektywu, a z 14-42 EZ niespecjalnie jest co trzymać. Bez gripa chyba się nie obejdzie...
Ogólnie pierwsze wrażenia pozytywne, ale kit to kit, niedługo przyjdzie paczka z 12-40 PRO to może palca nie będę w kadr wsadzać. Za około 2 tygodnie dojdzie też 9mm cap dla zabawy.
Zdjęcia będą bez jakiegokolwiek składu i ładu, lekko 'macane' w LR5 (jasność, kontrast, wyostrzanie itp).
Jestem amatorem i OM-D mam od tygodia- jeśli foty się nie podobaja to proszę nie winić aparatu;)
Na razie migawki z kitowca:
1 f/8 1/640 ISO 200 42mm
2 f/5.6 1/320 ISO200 42mm
3 f/5.6 1/400 ISO200 42mm
Nie bijcie za mocno;)
pzdr
-
Odp: Chińskie początki z E-M10
Oj zapowiada się dobry wątek :)
Ile to to w Chinach kosztuje? :)
-
Jest lekki rozrzut cenowy. W chińskim MediaMarkcie (Sunning) zestaw 10+ 14-42Ez kosztuje 5999rmb(ok edit:3000zł)
Ja poszedlem na chinski ebay i mam to samo+ filtr Kenko, 2 dodatkowe baterie, zestaw do czyszczenia, karte Toshiba 32GB, folie i tandetna torbę za 4900rmb(2450zl).
Pierwotny plan był kupić e-m10 i sprawdzić sprzedawcę czy czasem cegły nie wyśle, a docelowo e-m1 wziąć, ale na razie daję szanse dyszce.
pzdr
-
Zamiast "podpisywać" zdjęcie czasem, przysłoną, ogniskową i ISO zostaw exif, a zdjęcie obdarz tradycyjnym normalnym (pod/o)pisem.
-
Cytat:
Zamieszczone przez
goroh
W chińskim MediaMarkcie (Sunning) zestaw 10+ 14-42Ez kosztuje 5999rmb(ok 6000zl).
Ja poszedlem na chinski ebay i mam to samo+ filt Kenko, 2 dodatkowe baterie, zestaw do czyszczenia, karte Toshiba 32GB i tandetna torbę za 4900rmb(2450zl).
coś namieszałeś :) Przelicz jeszcze raz.
EXIFY sa, także parametry ekspozycji można podejrzeć. Uracz nas opisem :)
-