Załącznik 69871Załącznik 69872Załącznik 69873Załącznik 69874
Po roku zabawy z E-PL1 uważam, że nadal jestem początkująca - więc miejsce wątku chyba dobre...
Najbardziej lubię fotografię makro, tym razem trochę morskich klimatów - z prośbą o ocenę.
Wersja do druku
Załącznik 69871Załącznik 69872Załącznik 69873Załącznik 69874
Po roku zabawy z E-PL1 uważam, że nadal jestem początkująca - więc miejsce wątku chyba dobre...
Najbardziej lubię fotografię makro, tym razem trochę morskich klimatów - z prośbą o ocenę.
To może jednak kwiatki...
Pierwsze próby z mojego, własnego MZD 60 mm.:grin::-P
cdn.
za apz, po za tym warto wrzucać po 2,3 foty i numerować je, pomyśleć nad kadrem i pomysłem
Próby całkiem udane! Moim zdaniem 4 najciekawsza. Pozdrawiam
No to ja poradzę - w Galerii Publicznej jest możliwość wejścia w zdjęcia zakwalifikowane jako makro. Warto tam spokojnie pochodzić przed kolejnym wypadem w teren i nie zajmie to całego czasu do nadejścia zimy. Czego jak czego ale świetnego makro na tym forum i w Galeriach Publicznej i prywatnych nie brakuje. Można czerpać pomysły i inspirację do woli. Naprawdę warto.
https://galeria.olympusclub.pl/thumb...php?album=4515
https://galeria.olympusclub.pl/thumb...php?album=2233
https://galeria.olympusclub.pl/thumb...php?album=2235
i wiele wiele innych. Naprawdę polecam.
Szkoda, że nie numerujesz zdjęć. Trudno komentować. Ale trzecie z #3 ma potencjał. Może nie tyle zdjęcie co sam jego przedmiot. Gdyby tylko jakoś inaczej go podejść. Zwłaszcza, że masz sprzęt, który tylko czeka na takie eksperymenty i zbliżenia.
Fotografie kwiatów, które wypełniają centralnie cały kadr rzadko mi się podobają. Takie jak na saszetce z nasionami ;-)
Dziękuję za uwagi, wszystkie są dla mnie ważne.
Rysiek_O baardzo dziękuję.:wink:
apz - Galerię oglądam często, wiem, że są tam piękne zdjęcia makro, ale dzięki za rady, będę próbować dalej.
psl - dawno Cię nie było.. sorry zapominam ciągle o numerowaniu.