Witam. Chiałbym umieścić moją pierwszą fote na tym forum.
Mimo tego, że jestem laikiem licze na komentarze. Mogą być nawet nie miłe dla mnie :).
Na zdjęciu moja siotra:
Wersja do druku
Witam. Chiałbym umieścić moją pierwszą fote na tym forum.
Mimo tego, że jestem laikiem licze na komentarze. Mogą być nawet nie miłe dla mnie :).
Na zdjęciu moja siotra:
Jeśli to pierwsze zdjęcie, to oby tak dalej.
temat ujęty dość niebanalnie
przyalaby się jeszcze mniejsza GO, żeby zniknęły domki z tyłu, ale o to w kompakcie trudno.
Wstawiaj dalej.
Pozdrowienia
No niestety :D :P
Dzięki za opinie.
Może ktoś jeszcze coś powie?? :D
zależy w jakim kompakcie. W niektórych łatwiej.
Technicznie jest ok, fajne światło, poza modela ;-) też niebanalna, w tym przypadku otoczenie, które jest widoczne nie przeszkadza, myślę, że jak na pierwszą fotkę jest całkiem ciekawie...
Staraj się nie fotografować w ostrym słońcu. Powstają wtedy duże kontrasty (głębokie cienie i wypalone światła). W kompaktach, które mają słabą dynamikę tonalną tym bardziej trzeba na to uważać. Pochmurne niebo daje prawie bezcieniowe światło, wtedy warto pokombinować.
Dzięki. Dzięki za komentarze.
Dzięki Rafał za rade :). Ale teraz tylko ostre słońce :D Mamy lato w pełni :) :)
Pozdro.
ni...Cytat:
Zamieszczone przez Korz0nek
ostre słońce masz ca. 11-15...
Popołudniem uzyskujesz wspaniałe światło.
Dobra grizz :P Znowu się mnie czepiasz :D
Daje jeszcze jedną fote. Tylko ta mi się tak nie podoba.
Pierwsze trcohe lepsze. Na drugim odbicie światła na krześle jest bardzo niepszyjemne. Ale początki udane. :D
Kolejna fota :P