Są sample z TopOlowego szkła: http://fourthirds-user.com/2008/04/d...ge_samples.php
Wersja do druku
Są sample z TopOlowego szkła: http://fourthirds-user.com/2008/04/d...ge_samples.php
sprawdzilem RAWy. Powalilo mnie z nog. Rewelacja to malo powiedziane.
Jest pięknie;) I jak się prezentuje z E-3 finezja wprost:)
Kto chce nerkę?
Następne szkło które jest na liście do kupienia :twisted:
nieostre to jakieś...słabizna, zakres do niczego, kupa kasy, nie kupię na pewno
a tak na poważnie - do jakich zastosowań byście to kupili. Światło ekstra imprezowe ale zakres już mniej, za krótko do schabowego. Krajobraz/street - zakres fajny ale czy wtedy potrzebne aż takie światło? Do landskejpa i tak trzeba przymknąć, do street...hmmm nie znam się ale Rafał, co się zna, robi kompaktem :-)
Napiszcie dlaczego i do jakich celów kupilibyście to szkło?
takie sample - poza kwiatkami i deską - można sobie produkować 14-54...
lessie:
14-35 byłby idealny na śluby. do tego 50-200 do portretu, zbliżeń i można jechać. szkoda że cenowo przeskoczyli najczarniejsze scenariusze.
e? Przeciez to standardowy standard dla zooma :)
Popatrz na konkurencję - mają tak samo.
Dlaczego nie do kotleta?
Do reportażyków?
Widoczki też dadzą rade.
Ogranicza CIę tylko wyobraźnia :P
Do street za wielkie chyba.
Trudno sie wmieszać w tlum z taką lufą ;)
Obiektyw przede wszystkim idealny do zdjęć przy zastanym świetle. Słabo oświetlone pomieszczenia już nie będą straszne.
Do ślubu byłby idealny w zestawie takim jak napisał KaarooL. Albo ewentualnie w zestawie z Zuiko 50mm F2 na drugim, mniejszym body.
Aha, no i najważniejsze. Widać, że jakość obrazu daje bardzo dobrą już od F2.
powiem tak,, idealny do ślubów.. ale trochę za krótki na długim końcu...
jakkolwiek może się zdecyduje... czekam na więcej przykładów:)
Chętnie bym zamienił 14-54 na tą lupę.....
częściowo podzielam poglądy lessiego.. dla mnie idealne byłoby takie 14-50 ze światłem 2-2,4;)
aby ręki nie urwało:D