proszę o komentarz
Wersja do druku
proszę o komentarz
hmmm... Ty Marian (geo) Ty jakis idiota jesteś....
Prosze o odpowiedz czy cos złego zrobiłem że nikt nic ani ciupka nie napisał
pierwsze zdęcia po canonie A70 może dlatego? :P
PS. Jakby co to tez jestem zielony i wogóle...
Nie przejmuj się, wszyscy tu żyją nowym Olkiem i nowymi szkłami ;)
Wygodniej byłoby, gdybyś numerował zdjęcia albo nadawał im tytuly.
Pierwsze jest słabe, wcale mnie nie przekonuje, ot zabawa z psem. Gdyby było więcej ruchu w tym zdjęciu i jakieś sensowne kadrowanie to może...
Drugie to całkiem udany kadr, ładnie skontrastowany kwiat na ciemnym i rozmytym tle.
Kadrowałbym tylko ciasniej i niecentralnie.
Trzeciechyba najsłabsze, nieciekawe i bez pomysłu, nawet troche za ciemne mi sie wydaje ale pisze z notebooka a tu mam kiepski ekran.
Robiąc zdjęcia zastanów się najpierw, co chcesz pokazać a potem, jak to zrobić najlepiej.
to może ja ogólnie napiszę jakiś komentarz
zdjęcia są nieciekawe
1. bałagan w kadrze, !!! kadrowanie !!!
2. znowu słabe kadrowanie i bałagan, kwiat zajmuje 1/15 zdjęcia a reszta to liście i tło
3. nie podoba mi się taka perspektywa, ale to zdecydowanie najlepsze zdjęcie z tej trójki
próbuj dalej, pozdrawiam
Cześć
Żadne nie powala :)
Proponuję oglądać zdjęcia innych - lepszych - najlepszych i podpatrywać
zadawać sobie pytania co mi się podoba w ty6m zdjęciu a co nie.
Drugie zdjęcie - to najprostrza z możliwych kompozycja - czyli kompozycja centralna.
Każdy kto nowy bierze do ręki aparat CYK - i wkłada obiekt na środek kadru.
Oczywiście są momenty kiedy warto tak robić, ale w 80 % każdy inny kadr będzie lepszy i ciekawszy.
Pierwsze - obcięte z lewej obcięte z prawej,
Myśl robiąc zdjęcia. myśl co chcesz pokazać i dlaczego, może warto podejść bliżej może warto odejść dalej.
Masz syfraka - więc próbuj, ale myśl co chcesz osiągnąć. Ja bym zaczął od jakiejś lektury na temat kompozycji książka , internet, poczytaj o "złotym podziale" "mocnym punkcie"