3 załącznik(ów)
Odp: świat w moim obiektywie
Jako, że również jestem początkujący to może nie wiele doradzę co do pierwszej serii. W przypadku drugiej następnym razem poeksperymentuj z ekspozycją na plus to nie wyjdzie śnieg szary tylko biały.
Pozdrawiam
Dla mnie osobiście takie najbardziej konkretne to 4, 5 i 6 tylko w 5 i 6 chyba mogłeś to inaczej skadrować :)
Najciekawsze 4 i 5 (w tym drugim chyba jest przepał na pierwszym planie). Piątka mogłaby ciekawie wypaść w B&W.
Czy mieszkasz w Krakowie? Jeśli tak, to robienie zdjęć głównie podczas wyjazdów jest dość karkołomnym pomysłem. Skoro chcesz, żeby Twoje zdjęcia były "inne" to najprostszą (choć może też najtrudniejszą) drogą jest nauczyć się pokazywać jako "inny" świat, który otacza Cię na co dzień. W przypadku dużego miasta jest to w pewnym sensie łatwe - bo każde miasto oferuje taką mnogość motywów, kontrastów oraz realistycznych, hiperrealistycznych, czy też surrealistycznych sytuacji, że trzeba być kompletnym beztalenciem, żeby nie znaleźć w tym maglu czegoś dla siebie.
Życzę powodzenia i tak dalej...
Dziękuje Wszystkim za komentarze i uwagi.
Cytat:
Zamieszczone przez
Pilek
Jako, że również jestem początkujący to może nie wiele doradzę co do pierwszej serii. W przypadku drugiej następnym razem poeksperymentuj z ekspozycją na plus to nie wyjdzie śnieg szary tylko biały.
Pozdrawiam
No to za bardzo poeksperymentowałem jak wyszedł szary :) Przed wyjściem z domu ustawiłem podręcznikowo na +1 ale stwierdziłem, że niebo jest zbyt jasne (przepalone) i wydawało mi się, że +0,7 bedzie OK. Przed pomniejszeniem jeszcze w dwóch zdjęciach podciągnełem o +0,2.
Cytat:
Zamieszczone przez
dzarro
Najciekawsze 4 i 5 (w tym drugim chyba jest przepał na pierwszym planie). Piątka mogłaby ciekawie wypaść w B&W.