Witam serdecznie, na początek kilka fotek z wakacji
1Załącznik 579092Załącznik 579103Załącznik 57911
Proszę o Wasze opinie, sugestie, i komentarze.
Wersja do druku
Witam serdecznie, na początek kilka fotek z wakacji
1Załącznik 579092Załącznik 579103Załącznik 57911
Proszę o Wasze opinie, sugestie, i komentarze.
To ja spróbuję coś powiedzieć o Twoich zdjęciach. Jestem amatorem i na forum bywam od tego roku.
Ogólnie wrażenie pozytywne. Zdjęcia mogą się podobać.
A co do sugesti- w 1 za bardzo centralnie umieszczony główny motyw i zbyt dużo zieleni. Dwójką mi pasuje, a w trojce coś by należało zrobić z odcieniami zieleni. Na pierwszym planie jest aż za bardzo soczysta, a na dalszym poszarzała. To pewnie mgiełka, albo nieodpowiednie światło.
Powodzenia życzę i pozdrawiam
2 i 3 nie żle jedynka dlaczego taka zielona:?:
Jak dla mnie to trojka :-)
"Misie" właśnie podoba najbardziej 1 :) Taki, mam wrażenie przerysowany, konar ale właśnie taki przerysowany jest ciekawy. Może faktycznie ciut za zielono, to też mi akurat leży :)
Jedynie jedyneczka, jak dla mnie dwójka ma za dużą przeszkadzajkę w prawym dolnym rogu i nie mogę się przez nią skupić gdzie indziej, a co do trójk ito sam nie wiem - ucięty samochód i te cienie na kamyczkach z przodu. Jedynka natomiast mogłaby nie być tak centralna i obejmować troszkę większą część lewej gałęzi, kolorystyka mi styka :D
Tyle odemnie.
Witaj na forum, :grin:
Z zaprezentowanych przez Ciebie zdjęć najbardziej odpowiada mi drugie - ładny krajobraz. W przypadku pierwszego mogę pochwalić udany kard, ale kolory zupełnie mi nie odpowiadają.
Pozdrawiam
rol6
Dziękuję za zainteresowanie oraz za spostrzeżenia i cenne uwagi.
Drodzy Koledzy, sądząc po Waszych wypowiedziach, muszę poświęcić więcej uwagi kadrowaniu i kompozycji, jak i obróbce, faktycznie przesadzilem trochę z zielenią, myślę że następne moje zdjęcia nie będą gorsze, a dzięki Waszym radom, z czasem będa co raz lepsze. :)
A teraz z innej "beczki'' taka nocna scenka.
Załącznik 57940