Odp: Nie kupuj kota w worku - mini-poradnik.
Nie ma takiego obiektywu.
No to właściwie zapomnij o każdym AF. A nie AF do sportu to porażka. Kit 14-45 nie jest tragiczny, więc więcej tu zależy pewnie od obróbki. Lustrzanka nie zapewnia automatycznie kolorowych zdjęć jak z kompaktu, a jedynie lepsze panowanie nad obrazem dzięki większej ilości ustawień. Popracuj nad ustawieniami kontrastu i nasycenia w aparacie, może tak znajdziesz rozwiązanie problemu.
Do twojego pułapu cenowego blisko jest 14-54 używka - lepsze światło i lepszy obrazek, ale prędkość AF podobna.
Dużą różnicę zrobiłoby ci dopiero 12-60 dzięki szybszemu silnikowi AF, ale to nawet używane kosztuje 2300 about.
jak to nie ma, jak mam :P
---------- Post dodany o 18:08 ---------- Poprzedni post był o 18:07 ----------
Mhm, dzieki bardzo zastanowie sie ;p czy po prostu zmienic ap[arat? Bo raczej jestem fotograf amator i nie mam nawet czasu zapoznac sie z wszystkim...
Bez złośliwości, lepszym rozwiązaniem dla ciebie byłby pewnie zaawansowany kompakt, z dobrej klasy obiektywem o dużej jasności i szybkim AF.
Mhm, no okej. TO wtakim razie co bylo by w miare przyzwoite EPL ? czy inna firma?
Ale czego Ci w ogóle brakuje w sprzęcie, który masz teraz, jeśli chodzi o fotografię sportową?
@paolino - jest tyle zmiennych, ao nich nie napisałaś.
- czy zdjęcia będą z bliska, czy z daleka
- czy na hali, czy na powietrzu
- jak na powietrzu - to czy w jasny dzień, czy wieczorem, przy brzydkiej pogodzie
- jak na hali - jakie światło - dobre czy byle jakie
- czy sport będzie dynamiczny czy statyczny
...
i do każdej tej opcji inny obiektyw. epicure dobrze Ci napisał że nie ma takiego obiektywu - bo nie ma.
I na dokładkę aparat. Musisz mieć puszkę z bardzo szybkim AF (autofokusem). E-510, 520 jest cienkie w tej materii.
A na koniec żeby Cię całkiem zniechęcić :lol: to ceny jasnych obiektywów do tych celów idą w tysiące złotych.
Cytat:
Zamieszczone przez
paolina