Witam i zapraszam na kolejne moje próby z techniką HDR, może komuś się spodoba :D .
Fotki zrobione z TIF-a 16 bit i obrobione w Photomatix, PS -> lekkie podciągnięcie kolorów kadr i ramka.
Wersja do druku
Witam i zapraszam na kolejne moje próby z techniką HDR, może komuś się spodoba :D .
Fotki zrobione z TIF-a 16 bit i obrobione w Photomatix, PS -> lekkie podciągnięcie kolorów kadr i ramka.
Fajne pastelowe kolorki. Ładnie ci to wyszło :).
Dla mnie to jeszcze przuszłość ta zabawa, nie znam się na HDR, ale przyjdzie taki czas...
Co do techniki, to fachowcy sie pewnie wypowiedzą, ale mi się podobają :). Jest na czym oko zawiesić.
Malarsko, owszem, ale ja dochodzę powoli do wniosku, że zdjęcia to nie są. Grafika komputerowa, prędzej, ale nie zdjęcia. W ogóle się staroświecki robię i nie mogę się soboty doczekać, kiedy będę testował nowy obiektyw M42 na starym analogowym body Canona.Cytat:
Zamieszczone przez Marylka
No, tak mnie naszło.
Powiesiłbym sobie takie zdjecie na scianie. Uspokaja :)
Też przychylam się do wniosku, że to grafika. Ale bardzo sugestywna. I lubię Bug...
Pozdrawiam!
jeszcze parę dni temu powiedzialbym rewelacja...sam szybko zacząłem robić coraz więcej hdr-ów i teraz jeszcze szybciej z tym kończę - to rzeczywiście jest daleko od fotografii z prawdziwego zdarzenia. Może inaczej - hdr jest super jak się nie przegina a ja to robiłem...
Teraz używam go z umiarem i zwykle mieszam finalny wynik na warstwach z oryginałem.
Tak czy inaczej Twoje hdrki są super i jako takie można nazwać świetnymi - ładne, nasycone kolorki, fajne kadry, tonacja...podobają mi się nawet przy moim stanie znudzenia hdrami...
Zazdroszczę też miejsca i chwili.
A mi podobają się jako efekt końcowy.
Ładne foty, zwłaszcza pierwsza. Tylko te grubaśnie ramki są okropne. :roll: Czy to ważne czy HDR nazywać fotą czy grafiką? Jak ktoś kiedyś powiedział Wielki Szu: "Niech się nazywają złodziejami, byle tylko nie kradli".
Jeszcze raz powiem, FOTY ładne.