-
Pomoc w obrób
Witam
Dostałem od mojej babci ostatnio jej stare ślubne zdjęcie z prośbą o komputerowe poprawienie jego niedociągnięcia jednak nie znam się na obróbce zdjęć i w tej sprawie właśnie pisze.
Więc drodzy użytkownicy, jeżeli któryś z was był by tak uprzejmy i znalazł trochę czasu i ochoty i poprawiło to zdjęcie to było by super, miał bym super prezent na dzień dziadka i babci. :D
Zdjęcie jest podzielone ale stanowi jedną całośc wiec należało by to połaczyć.
Zamieszczam linki gdyż chciałbym jak największą rozdzielczość, żeby zrobić duża odbitkę.
Pozdrawiam!
-
Wyświetla mi się jedno zdjęcie.
pzdr
ok
już są dwa
-
Dziś więcej nie zrobię, muszę przyznać że to mój pierwszy raz.
Nie mogę dodać :? pliku
moze tak
Wiem że to nie cud. Drażni mnie ta linia na środku :mad:
Na pewno znajdą się fachowcy którzy Tobie pomogą, a ja prezentuję to co zdziałałem.
-
Matejko to ze mnie zaden,ale probowalem
-
Pięknie to zrobiłeś Lucca, moim zdaniem rewelacja.
Gdybym miał podobną fotografię sam poprosiłbym Cię o taką obróbkę.
Punkt "Pomógł" się należy jak nic.
-
Podoba mi się ten zrobiony przez lucca ale chciał bym żeby nie było tych smug na skórach i żeby nie był taki żółty. Kolor jaki asfoto_p zaproponował raczej bardziej mi odpowiadają. Dziękuje wam za pomoc lecz jeśli mieli byście ochotę się jeszcze pobawić ot był bym bardzo wdzięczny. Punkty pomógł polecą na pewno.
-
smugi nie do usunięcia bez malowania tabletem, a to jest zbyt pracochłonne. Zakłady fotograficzne za coś takiego biorą sporą kasę.
Oto próbka:
-
A gdyby zastosować wygładzanie skóry? Np TAKIE
Ale ja się nie znam :)
-
Podam tylko przykład. Kiedyś byłem w fotolabie i tak sobie rozmawiałem ze sprzedawcą. W tym czasie przyszła do niego kobieta i przyniosła małe zdjęcie swojego bodajże dziadka. Fakt było trochę zniszczone, ale on zaśpiewał 150zł za jedno zdjęćie :!: :!: Co to się nie robi na tym świecie.
-
Ja zrobiłam coś takiego:
http://images29.fotosik.pl/143/072ca74ae64cb9d5.jpg