Zobacz pełną wersję : Pomocy :)
Witam wszystkich
Jestem zielona w te klocki dlatego postanowiłam napisać bo nie wiem gdzie szukać a Pan google nic mi nie dał :(
Proszę o odpowiedź na pytanie które brzmi :
Czy idzie jakoś sprawdzić ( nie wiem przez zbadaj element,może coś w linku u góry jak się wyświetla zdjęcie z fb przesłane przez komórkę, czy coś w tym stylu, może jakiś program cokolwiek ) oryginalną datę zrobienia zdjęcia które znajduje się na fb i google + wiem że daty niektórych zdjęć które są podane w google+ i na fb nie są datą zrobienia zdjęcia oraz wiem na 100000 % że osoba która zrobiła zdjęcia nie bawiła się w zmianę dat np.w telefonie.
Sprawdzałam po przez ściągniecie zdjęcia na komputer ale wyświetla się data ściągnięcia nie ma daty zrobienia w podsumowaniach :(
Proszę pomoże ktoś ??? :)
pozdrawiam annis
luzaczek82
22.04.15, 12:29
Witam.Dawno temu sprawdzałem sobie to jakimś programem ale za chiny nie pamiętam jakim.Wpisz może w google program do odczytu daty robienia zdjęcia
dziękuje za pierwszą odpowiedź, przeszukuje P. Google ale nie jest łatwo a nie wierzę że w dzisiejszych czasach nie da się tego sprawdzić to dla mnie wręcz nie do uwierzenia :) wierze że jest jakiś sposób tym bardziej że zdjęcia pochodzą od zwykłych osób a nie od fotografów którzy wiedzą jak ingerować w zdjęcia :) pozdrawiam
facebook podczas wgrywania zdjec na serwer czyści exif zdjęcia - więc nie za bardzo jest z czego odczytać taką informację.
wiem na 100000 % że osoba która zrobiła zdjęcia nie bawiła się w zmianę dat np.w telefonie.
Sprawdzałam po przez ściągniecie zdjęcia na komputer ale wyświetla się data ściągnięcia nie ma daty zrobienia w podsumowaniach :(
IrfanView?