PDA

Zobacz pełną wersję : Studio w Kraku



luc4s
19.12.07, 13:11
Po sesji (ale egzaminacyjnej :( )przymierzam się do zabawy trochę w studiu foto. Zastanawiam się czy warto inwestować we własne lampy (myślałem o 2x 300 Ws, mam 1x 100Ws i jakąś żarówkę, do tego softboxy), niestety w Krakowie jestem zmuszony jak to student wynajmować mieszkanie i nie mam za wiele miejsca w pokoju, więc musiałbym szukać jakiegoś lokalu... a to kolejne koszty.

Dlatego pomyślałem, że mógłbym na początek pobawić się w jakimś wynajętym studio. Nie chodzi mi o wybajerowane studio za 50 zł/ godz. ale o takie przystępne na studencką kieszeń. Znacie takie miejsca?

A moze ktoś z forumowiczów ma możliwości lokalowe i bylby zainteresowany zbudowaniem studia na spółkę?

grizz
19.12.07, 13:13
fotogalicja.pl

Z tego co pamietam to mają studio.

Zamierzam sie zapisac od nowego roku ;p

luc4s
19.12.07, 13:19
A no ciekawe... jak się do nich wkręcić? Bo coś na tej stronce za wiele nie mają :(

grizz
19.12.07, 13:24
A no ciekawe... jak się do nich wkręcić? Bo coś na tej stronce za wiele nie mają :(

Napisz na forum, albo pojaw się na spotkaniu.

lech2
19.12.07, 14:49
Dlatego pomyślałem, że mógłbym na początek pobawić się w jakimś wynajętym studio. Nie chodzi mi o wybajerowane studio za 50 zł/ godz. ale o takie przystępne na studencką kieszeń. Znacie takie miejsca?
A moze ktoś z forumowiczów ma możliwości lokalowe i bylby zainteresowany zbudowaniem studia na spółkę?
Kilku z Klubowiczów GGF posiada własne Studia ... można
na spotkaniach porozumieć się co do kosztów tudzież
możliwości korzystania - tym więcej iż jak się jest
Krakusem ...

luc4s
19.12.07, 21:05
Dlatego pomyślałem, że mógłbym na początek pobawić się w jakimś wynajętym studio. Nie chodzi mi o wybajerowane studio za 50 zł/ godz. ale o takie przystępne na studencką kieszeń. Znacie takie miejsca?
A moze ktoś z forumowiczów ma możliwości lokalowe i bylby zainteresowany zbudowaniem studia na spółkę?