Zobacz pełną wersję : Mikrym O(l)kiem
Witam wszystkich.
Jeżeli chodzi o fotografię to jestem jak niedzielny kierowca :grin: ale może bardzo źle nie jest.
Zobaczymy.
Jestem otwarty na słowa konstruktywnej krytyki :)
Zdjęcia wykonane e-PL1 + jupiter 37a
1.Rowerek
142859
2. Rowerek 2 :) (wiem że kadr nie wyszedł)
142860
3. No title
142861
Pozdrawiam
Jupiter daj niezły efekt - ostry kontrastowy - przymykałeś go trochę czy na 3,5? Rowerek z dwójki źle skadrowany -> poucinany - dziadek za szeroko ale swoją droga idealny portretu cz-b.
Dziadek złapany w kiepskim momencie. Chciałbyś zobaczysz fotkę na której widać jak dłubiesz w nosie? Wiem, że nie zrobiłeś tego zdjęcia dla taniego efekciarstwa. Rowerki OK. Pzdr
Dziękuję za cenne rady.
glee - jupiter na pełnej dziurze. Naprawdę fajne szkło. Wersja MC. Bez wizjera i z ręki na e - PL1 trzeba się namęczyć żeby dobrze trafić :) Dziadka w wolnej chwili spróbuję zrobić tak jak radzisz. Muszę tylko przeczytać maunal jak to się robi :lol:
voovoo2 - w ten sposób na pewno bym nie pomyślał hehe. Dlatego w końcu odważyłem się zrobić wątek. Swoją drogą dziadek to bardzo wiekowy facet. Ma prawie 90 lat i na każdym zdjęciu jest z otwartą buzią (chyba to masz na myśli, pisząc o kiepskim momencie?). Zdjęć nie robię dla efekciarstwa, fotografuję głównie rodzinnie i jeszcze nigdy nie zamieszczałem zdjęć dla szerszej widowni :oops:
To teraz po grubości dziadka popsuję. Tylko mocno nie krzyczcie bo to dział dla początkujących :roll:
1.
142999
2.
143000
3.
143001
Ooo najgorszy komentarz ... to brak komentarza:lol:
Miało być zaćmienie ale się nie przygotowałem i wyszły takie mizernoty :cry:
4.
143395
5.
143396
Więc w drodze do domu postanowiłem że zrobię jakąś serię.
Zrobiłem dwa i bateria padła :lol::lol::lol:
Z głównego rynku w moim rodzinnym mieście:
6.
143397
7.
143398
Ooo najgorszy komentarz ... to brak komentarza:lol:
Eeee... chyba raczej nie. Brak informacji to też informacja.