PDA

Zobacz pełną wersję : Olympus PEN E-PL5 vs. PEN E-PL3

Heidelbeere
31.10.14, 22:18
Witam :)

Przymierzam się do kupna nowego aparatu i potrzebuję porady.
Jak w temacie, rozważam modele E-PL3 i E-PL5, czytałam oczywiście ich specyfikacje, ale dużo mi to nie mówi... A opinie oba mają dobre.
Czy warto dać 500 zł więcej za nowszy model? czy może lepiej przeznaczyć ta kasę na obiektyw 40-150mm? (kuszące :D)
Jestem amatorem, będę się dopiero uczyć. Ale chciałabym żeby to był dobry sprzęt, który mi długo posłuży. Aktualnie mam staruszka Olympusa FE-120, więc różnica i tak będzie wielka :)
Pomóżcie! ;)

GoBo
31.10.14, 22:40
Daruj sobie EPL3. Mialem sprzedalem. Z nowszej matrycy jestem bardzo zadowolony.

luc4s
1.11.14, 01:23
warto .

Candela
1.11.14, 01:23
Epl3 jest fajny, ale jak ma ci posłużyć dłużej, to kupuj epl5, potem dozbierasz na następne szkła.

Karol
1.11.14, 02:13
Jak w temacie, rozważam modele E-PL3 i E-PL5, czytałam oczywiście ich specyfikacje, ale dużo mi to nie mówi...
Specyfikacje są podobne, główną i kluczową różnicą jest matryca. W PL5 jest lepsza, a nawet dużo lepsza - zależnie co i jak się fotografuje i potem robi z plikami. Jakby dołożenie do E-PL5 było problemem to zamiast E-PL3 możesz rozważyć zakup E-PM2 na tej samej matrycy co E-PL5, szczególnie jeżeli zamierzasz obrabiać rawy i często korzystać z wysokich czułości.

PanMarecq
1.11.14, 02:39
Tylko i wyłącznie EPL5. Tu masz moje porównania iso między Epm2(ta sama matryca co epl5) i epl3 https://forum.olympusclub.pl/threads/90343-Przepa%C5%9B%C4%87.Jest-w-g%C5%82owach-czy-na-obrazkach-Czyli-EPM2-kontra-EPL3 . do tego dochodzi Ci,bardziej odchylany ekran, i jakieś tam nowe bajery(lepsza stabilizacja,nowe filtry i chyba poziomica elektroniczna).

apz
1.11.14, 11:55
Te inne rzeczy mają mniejsze znaczenie, kluczowa wkrótce stanie się dla Ciebie matryca, ja brałbym któregoś z piątych Penów, Gibany ekran można zastapić gibanym wizjerem.

qwert
1.11.14, 12:46