Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Karta do OLYPUS SP-350

lukka30
27.10.07, 17:14
Witam.
Mam aparat OLYMPUS SP-350, ale on ma za mało wbudowanej pamięci wewnętrznej, a chcę dokupić do niego kartę xD firmy Olympus o pojemnoścy 1GB. Nie chce robić reklamy sklepu, ale chodzi mi o taką kartę:
http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/XD_Memory/Olympus/Olympus_Apacer_XD/1G/pelny,id,18160/
Nie znam się na tym, a nie chcę kupic takiej, która nie będzie działała w tym modelu. I tu moje pytanie czy tą kartę mogę kupić do mojego modelu oraz czy ona będzie umożliwiać oprócz zapisu zdjęć, również zapis filmów wykonanych tym aparatem. Proszę o pomoc. Dzięki.

nihonjin
27.10.07, 18:26
Tak, ta karta będzie działała w Twoim aparacie i będzie umożliwiała zapis filmów. Karta którą zamierzasz kupić nie ma funkcji panoramy, funkcja panoramy jest dostępna w Twoim aparacie ale tylko z kartami olympus. Myślę, że lepiej będzie jeżeli wybierzesz kartę

olympus typ H (http://www2.olympus.pl/consumer/198_1GB_High_Speed_xD-Picture_Card.htm) , ponieważ jest szybsza od tej, którą zamierzasz kupić i dodatkowo możesz uruchomić funkcję panoramy. Poszukaj takiej karty w allegro, na pewno będzie taniej niż w sklepie, myślę że około 90zł.

lech2
27.10.07, 20:29
Mam aparat OLYMPUS SP-350, ale on ma za mało wbudowanej pamięci wewnętrznej, a chcę dokupić do niego kartę xD firmy Olympus o pojemnoścy 1GB.
Nie znam się na tym, a nie chcę kupic takiej, która nie będzie działała w tym modelu. I tu moje pytanie czy tą kartę mogę kupić do mojego modelu oraz czy ona będzie umożliwiać oprócz zapisu zdjęć, również zapis filmów wykonanych tym aparatem. Proszę o pomoc. Dzięki.

Jeżeli zamierzasz używać aparatu jako "kamery" - radziłbym
kupić kartę Olympusa XD H2GB - w kosztach niewielka różnica
zaś satysfakcja i komfort większy ... również pozostałe funkcje
będą działać .

nihonjin
27.10.07, 20:42
Jeżeli zamierzasz używać aparatu jako "kamery" - radziłbym
kupić kartę Olympusa XD H2GB