Zobacz pełną wersję : Zdjęcia zimocha
Witam wszystkich zajmuję się fotografią od ok 1 roku. Cały czas sie uczę ćwicząc, czytając. Od dłuższego czasu wystawiam zdjęcia na Fliktr, ale tam ciężko jest otrzymać jakąś sensowną opinię poza "Super photo" , "Great image".
Prosiłbym o szczerą (może być nawet brutalną) opinię nt. tego co robie źle a co dobrze.
Z góry dziękuje.
Zacznę od ostatnio wrzuconego superksiężyca:
[1]Half of Super Moon (http://www.flickr.com/photos/zimoch/12178315536/)
https://forum.olympusclub.pl/imgimported/2014/01/12178315536_08bfb30f3f_z-1.jpg
źródło (http://www.flickr.com/photos/zimoch/12178315536/)
Settings: 1/30 ƒ/9 ISO 200 300 mm
(http://www.flickr.com/photos/zimoch/12178315536/meta/)
Prosiłbym o szczerą (może być nawet brutalną) opinię ...No to szczerze i brutalnie :-P
Co w tym Moon-ie jest takiego super?
Dla mnie to on mały (ginie w kadrze), jakoś mało szczegółów widocznych na powierzchni i balans odjechany. Może to Twój pierwszy Moon? ;)
Dawaj następne, masz tam na Flikrze lepsze :)
Witam wszystkich zajmuję się fotografią od ok 1 roku/.../
Dodawaj zdjęcia jako załączniki nie linkuj z zewnętrznych serwerów.
No to szczerze i brutalnie :-P
Dziękuje :)
Co w tym Moon-ie jest takiego super?
Tak się nazywa w tym okresie: http://en.wikipedia.org/wiki/Supermoon :)
Dla mnie to on mały (ginie w kadrze), jakoś mało szczegółów widocznych na powierzchni i balans odjechany. Może to Twój pierwszy Moon? ;)
Dawaj następne, masz tam na Flikrze lepsze :)
Tzn mały bo nie chciałem tak mocno cropować. 300mm x2 daje przybliżenie w miarę ale na większym cropie jakość spadnie a ilość szczegółów nie wzrośnie :)
Balans bieli? W którą strone?
Tak się nazywa w tym okresie: http://en.wikipedia.org/wiki/Supermoon :)OK, już wiem co to jest Supermoon ale Twój nie jest w tym okresie więc czemu Super? :grin:
Natomiast co do reszty, ja dalej swoje :-P
Balans poszedł MZ, w kierunku różowego.
PS