Zobacz pełną wersję : trudne początki
Jestem początkującym a nawet raczkującym fotografem... może nawet nie fotografem a właścicielem aparatu...
Bardzo się boję Waszej oceny ale kiedyś musi być ten pierwszy raz... Jeśli nie będę nikomu nie pokazywał zdjęć, nigdy nie nauczę się ich robić. Dzięki Wam dowiem się co robię źle i co robić aby moje foty były dobre.. tak na początek jedno z wakacji wykonane e-pl1
1.
https://forum.olympusclub.pl/imgimported/2014/01/8df29ea78a238225med-1.jpg
źródło (http://images62.fotosik.pl/549/8df29ea78a238225med.jpg)
Witaj,
Nic niestety nie widać :( Spróbuj dodać zdjęcie tak jak to opisuje ten post: https://forum.olympusclub.pl/threads/12293-Poradnik-Jak-zamieszcza%C4%87-zdj%C4%99cia-w-postach
(https://forum.olympusclub.pl/threads/12293-Poradnik-Jak-zamieszcza%C4%87-zdj%C4%99cia-w-postach)
poprawiłem i mam nadzieję że widać...
Widać, na początek wyprostuj horyzont.
Krystyna1975
12.01.14, 21:38
No widać, tylko nie jestem pewna, czy chciałam to zobaczyć :) A tak poważniej, to czemu to sfotografowałeś? Nie było w pobliżu nic bardziej wartego uwagi?
przemysl kadr i to co chcesz pokazać bo tutaj głównie co widze to drewniane pale.mniemam że inne zamierzenie było.
Dziękuję za uwagi.. Czyli uznajemy, że zdjęcie nie jest tym co można uznać za interesujące
To może taka mała próba z Heliosem i ostrzenie na zombi e-pl1
2.
https://forum.olympusclub.pl/imgimported/2014/01/2ec7aea40b7686ccmed-1.jpg
źródło (http://images62.fotosik.pl/549/2ec7aea40b7686ccmed.jpg)
Krystyna1975
12.01.14, 21:58
Bokeh typowe dla szkieł manualnych (kółeczka). Rzecz gustu, ja takiego nie lubię. Lewy górny róg - jasna plama w tle trochę przeszkadza moim zdaniem. Ta czarna (dla odmiany) w prawym górnym, też średnio ładna. Tło w portrecie jest równie ważne co pierwszy plan tj. modelka/model.
Myslisz ze ciasniejszy kadr poprawiłby sytuację?