Zobacz pełną wersję : Wybór laptopa
Zamierza mi się notebooka zakupić. Trochę nie mam doświadczenia w tej dziedzinie wiec zwracam się z prośbą o radę. Zastosowanie: domowo-biurowe (stronki www robię głównie). Czasami coś przy fotkach pomontuje (ale to ma nie mieć wpływu na zakup). Sporo filmow oglądam stąd ekran panoramiczny. Windows musi być - to ma byc legalne stanowisko - takiego pogrzebuje.
Na razie upatrzyłem sobie ASUS F3F-AP273H ( 2GHz Intel Core Duo). Cena 3k zł (to maks kwota jaką mogę przeznaczyć.
1. Co to jest DVD-SMulti ?
2. Są marki, których należy unikać?
3. Brać z XP czy Vista? (w kilku przypadkach dystrubucje z Vistą są tańsze o ok 100zł) Pytam o Viste gdyż nie mialem z nią doczynienia.
Ad 2) Ja bym nie brał Acera lub innych dziwnych marek..
Ad 3) W Vistę też bym na razie nie inwestował, bo szybciej będzie ci chodziło XP ;) Tym bardziej że dostaniesz pewnie Home Basic lub Premium...
Asus produkuje całkiem niezłe laptopy, zresztą palmtopy i inne urządzenia też. Ale jeśli chcesz coś wytrzymałego, na ciężkie warunki to polecam IBM. Jest troszke droższy ale wytrzymalszy. Podobno laptopy HP też są niezłe. W sumie to jest z czego wybierać ;)
Witam!
DVD-SMulti jest to wymysl LG, poprostu dodatek do nazwy :) A jakbys chcial cos wiecej o tym wiedziec, to niby oznacza ze sa bardziej cienkie... no ale ja jeszcze tego nie zuwazylem :P (w tym Asusie bedziesz mial nagrywarke DVD DL )
Czy jakiejs firmy masz sie bac?? Kazda firma jest dobra jak laptop stoi na biurku i jedynie jest przenoszony z jednego biurka do drugiego. Bardziej bym patrzyl na wyposazenie laptopa niz jego firme. Mam MAXDate i nie narzekam :P Lezy caly czas na biurku i od czasu do czasu wezme gdzie na zewnatrz. No i jeszcze patrz na gwr. :)
Win to tylko XP :) Vista nie jest dopracowana :P jeszcze musi troche minac zeby wszystko bylo OK.
Wybor nalezy do Ciebie.
Sebastian_T
28.09.07, 20:19
Win to tylko XP :) Vista nie jest dopracowana :P jeszcze musi troche minac zeby wszystko bylo OK.