Zobacz pełną wersję : Przejście z lustrzanki na bezlusterkowca
Witam,
jestem fotografem amatorem (interesuje się fotografią i traktuje to jako hobby) i pracuję z Olympusem e-500. Zdecydowałem się na zakup lepszego sprzętu - nie ukrywam ale zależy mi głównie na lepszej jakości zdjęć i szybszej pracy - dotychczas większość ze zdjęć poddawałem obróbce cyfrowej ze względu na nie dość satysfakcjonujące odwzorowanie kolorystyczne przez mój aparat, oczywiście zauważalna zaczęła też się stawać dla mnie ta nie najwyższa liczba matrycy. Teraz zdecydowałem się przesiąść na aparat bez lustra - byłem w tej kwestii nieco bez przekonania ale ostatecznie zdecydowałem się właśnie na taki aparat. Mój budżet to maksymalnie 1800zł, chciałbym aby aparat był w miarę zbliżony funkcjami i przyciskami do lustrzanki (żeby było mi się łatwiej oswoić). Jak na razie zrobiłem generalny przegląd rynkowy. Pod uwagę biorę oczywiście Olympusa (serię PEN, chociaż jest ich tak wiele, że trudno się w tym połapać bo są z oznaczeniami mini, light i zwykłe), Panasonic i Sony nieco mniej mnie interesują - jestem przywiązany do Olympusa ale i otwarty na inne konkretne propozycje.
Proszę o rady przy zakupie.
Pozdrawiam:)
ALe rady w czym? Nie podałeś żadnych wymagań.
Każdy z dostępnych bezlusterkowców to przepaść w jakości obrazka w porównaniu z e-500. Nawet stareńki E-pl1.
Witam,