PDA

Zobacz pełną wersję : ciekawostka - pęknięty 30D



KaarooL
17.09.07, 16:17
http://canon-board.info/showthread.php?t=25356

gość pewnie grubo przyłożył, ale efekt jest zaskakujący.

mateuss
17.09.07, 16:26
bywa :?

ehh to E-1 :mrgreen:

KaarooL
17.09.07, 16:32
na stronie 5 tego wątku ujawnia się inny zawodnik, któremu też tak pękło... może jakaś podobna jazda jak pękający K10D się szykuje?

mateuss
17.09.07, 16:38
jak nim nie przyłożył.... to musi być zmęczenie materiału albo właśnie źle wykonany odlew...

nie wiem nie znam się na tym ale samo z siebie nie pękło. i już robią komisję śledczą na podstawie porysowanych sanek stopki od lampy.


wiem jedno canon 30d fajny aparat... a wpadki zdarzają się najlepszym

----

a na stronie 9 najlepsza reklama serwisu firmy CANON

KaarooL
17.09.07, 16:55
będą jaja za jakiś czas, bo to nowy model. ludzie pomęczą materiał i okaże się czy toto pęka masowo.

a serwis na żytniej ma też jasne strony - kiedyś tam zamówiłem zapasowe zaślepki gniazd do E-1... i przysłali.

dobas
17.09.07, 17:01
Że też pozwolę sobie zacytować Naszego kolegę z Forum

Dziadek to Dziadek... reszta to plastik...

:)

pozdrawiam
Dobas

mateuss
17.09.07, 17:46
a serwis na żytniej ma też jasne strony - kiedyś tam zamówiłem zapasowe zaślepki gniazd do E-1... i przysłali.


wolałbym z jasnych stron usłyszeć że temu gościowi naprawili body... (o ile bezapelacyjnie to nie jego wina).

Bo jeśli ktoś kupuje body z wyższej półki za prawie 4k pln... to jednak oczekuje czegoś więcej niż po trabancie xxxd, na którym nawet nie ma gumy na gripie...

a tysiąc za naprawę?? nie sądzę żeby gościu na to przystał

The z00m
17.09.07, 18:42
a serwis na żytniej ma też jasne strony - kiedyś tam zamówiłem zapasowe zaślepki gniazd do E-1... i przysłali.


wolałbym z jasnych stron usłyszeć że temu gościowi naprawili body... (o ile bezapelacyjnie to nie jego wina).