PDA

Zobacz pełną wersję : Enchanted... by aenye :)

aenye
11.05.13, 22:05
No to drżę, ale właściwie od dawna pokazuję fotki światu - wrzucam na fb, bloga itp, więc powiedzcie, proszę, co myślicie.
Jestem amatorką, laikiem, nigdy się nie uczyłam robić zdjęć 'technicznie', ale od lat 5 zgłębiam możliwości mojego e-420, którego wdzięczną miłością darzę i mam nadzieję - z wzajemnością.
Co źle, co poprawić, co dobre, a co budzi wątpliwości wasze..?

Przede wszystkim, co myślicie o obrabianiu zdjęć w programach takich jak photoscape, filtrami, nasyceniem, odbarwianiem itp itd? Takie 'lamerskie' umiejętności posiadam, nieraz chciałam się bawić Photoshopem, ale przerasta mnie, a może, przy trójce dzieci, nie chciało mi się po prostu.
Rzeczone foty są albo naturalnie takie cudne (:D) albo poprawiłam je właście w photoscape.

Ale najpierw ja, żebyśmy się poznali conieco, foto ustawiłam i obrobiłam ofc ja, pstryknął mąż. I seria fot poprawionych:

OK, to czekam na opinie Wasze :)

PS Muszę się zapoznać z regulaminem, jak wrzucać "duże" rozmiarowo fotki, bo coś intuicyjnie mi nie wyszło, następnym razem będzie lepiej.

Mirek54
11.05.13, 22:13
Wstaw jakis bez tego komicznego napisu.Zastanawiam sie, dlaczego psujesz zdjecia tymi mazaniami ?????

aenye
11.05.13, 22:37
Aj, no pisałam w innym wątku, zapomniałam dodać i tu.
Z lenistwa wrzuciłam te, które wcześniej wrzucałam na bloga, poprawione i zmniejszone po prostu opatrywałam znakiem wodnym i nie mam kopii zmniejszonych fot bez tych napisów.
Następne będę wrzucać au naturel.

Maciek_WM
11.05.13, 23:17
Bardzo ułatwisz forumowiczom oglądanie i ew. krytykę zdjęć, gdy będziesz je numerować, bo w tej chwili trudno jest odnieść się do pojedynczych pstryków. W kwestii wstawiania zdjęć polecam filmik Saboora:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nJUiZfDotcA