PDA

Zobacz pełną wersję : E-500 błysk modelujący - jak go wyłączyć?



lupo
26.08.07, 12:48
Witam, mój problem może wydać się śmieszny ale mnie irytuje. Jestem początkującym użytkownikiem E-500 i nie potrafię wyłączyć błysku modelującego. Moje pytanie brzmi czy w ogóle mozna go wyłączyć, jeżeli tak to jak? Dzięki za pomoc z góry. :)

Karol
26.08.07, 12:53
Witam, mój problem może wydać się śmieszny ale mnie irytuje. Jestem początkującym użytkownikiem E-500 i nie potrafię wyłączyć błysku modelującego. Moje pytanie brzmi czy w ogóle mozna go wyłączyć, jeżeli tak to jak? Dzięki za pomoc z góry. :)
Co masz na myśli - błysk modelujący? Wspomagający pracę AF, automatyczne podnoszenie się lampy czy co? Napisz jak aparat się zachowuje i co Cię wkurza...

Peniek242
26.08.07, 13:11
Pewnie stroboskop, musi sie dac wylaczyc przyciskiem obok.

lupo
26.08.07, 18:43
Dokładnie wygląda to tak przed zrobieniem zdjęcia w chwili "chwytania" ostrosci lampa miga jak wsciekla / niby mozna sprawdzic rozklad cieni ale i niezle wku... ksiedza w trakcie mszy/ nie wiem jak to bardziej obrazowo napisac

lech2
26.08.07, 19:01
Dokładnie wygląda to tak przed zrobieniem zdjęcia w chwili "chwytania" ostrosci lampa miga jak wsciekla / niby mozna sprawdzic rozklad cieni ale i niezle wku... ksiedza w trakcie mszy/ nie wiem jak to bardziej obrazowo napisac

Jeżeli pracujesz na programach "tematycznych", bądź
AUTO - to tak ... ma !
Coby wyłączyć fizycznie - trza wejść do menu < 2 > flash mode,
zmienić opcje z AUTO na "błyskawice w kółku" ... jest owa
funkcja opisana w instrukcjii !

Karol
26.08.07, 20:01
Dokładnie wygląda to tak przed zrobieniem zdjęcia w chwili "chwytania" ostrosci lampa miga jak wsciekla / niby mozna sprawdzic rozklad cieni ale i niezle wku... ksiedza w trakcie mszy/ nie wiem jak to bardziej obrazowo napisac

Jeżeli pracujesz na programach "tematycznych", bądź
AUTO - to tak ... ma !
Coby wyłączyć fizycznie - trza wejść do menu < 2 > flash mode,