Zobacz pełną wersję : ?
Witam posiadam obecnie EPL-1 9-18 i 45 1.8 mam pytanie trochę mnie martwi ten szum wcześniej miałem Olka i było git potem był K5 ( R.I.P) . Mam z powrotem Olka :) . Zastanawiam się nad wymianą Pena . Dodam że Brakuje mi wizjera i uchylanego ekranu z E-600 którą miałem wcześniej .Pytanie czy warto zamieniać czy matryca to juz lepiej czy jeszcze czekać
http://www.adverts.ie/digital-cameras/panasonic-lumix-g2-with-accessories/2109210?comment=13357306#comment_13357306 ps i dodam że statyw mi się sypie :)
Przepraszam, ale ciężko zrozumieć o co pytasz. Popraw tekst, w języku polskim jest coś takiego jak przecinki, kropki.
nie znam się na bezlusterkowcach... jedno co mogę napisać, to to, że masz fantastyczne zdjęcia w folio... pozdrawiam.
nie znam się na bezlusterkowcach... jedno co mogę napisać, to to, że masz fantastyczne zdjęcia w folio... pozdrawiam. a Dziękuje ale wizjer to na bank by się przydał a do olków drogi :(
Jak Cię stać, kup om-d, jak Cię nie stać to e-pl5. Matryca ta sama, szumi duuuużo mniej niż e-pl1
Jak Cię stać, kup om-d, jak Cię nie stać to e-pl5. Matryca ta sama, szumi duuuużo mniej niż e-pl1 .ale która G2 tu nie o sam szum chodzi a o obrazek z niego i wizjer bo 45 1.8 jest super ale z ręki zle ...
---------- Post dodany o 00:23 ---------- Poprzedni post był o 00:21 ----------
p.s. a i tu jest wężyk !
Nie opłaca się - za tę sumę kupisz lepszy sprzęt z gwarancją, wizjerem i gibanym ekranikiem:wink:
Nie opłaca się - za tę sumę kupisz lepszy sprzęt z gwarancją, wizjerem i gibanym ekranikiem:wink: np ? co masz na myśli ?
Rozumiem, że zastanawiasz się nad Panasem?
G5 to w sumie niezły wybór, ale obrazek gorszy niż OM-D i E-PL5
np ? co masz na myśli ?
Nowe G3 kupisz za 300 euro - za 240 masz świetnego refurbisha z pewnego sklepu z gwarancją 30 dni i możliwością odesłania w każdej chwili.
Pilota na kabelku widziałem za 6 euro - fakt gorszy
Przerabiałem wczoraj temat - G3 vs GX1 to ceny jeszcze pamiętam;)