Zobacz pełną wersję : Kupno lustrzanki - Nikon D40
Witam!
Przegladajac oferty i zastanawiajac sie nad czyms lepszym niz malpka lub nad malpka natknolem sie na promocje Nikona, gdzie jak kupie model D40 do konca miesiaca to zwroca 340zl. Przy zalozeniu ze na chwile obecna kosztuje 1699.00 - 340 = 1359.00zł. Taka kwota jest jeszcze do przyjecia przezemnie, moge w przyszlosci jeszcze rozwinac sprzet o ile sie da i wato.
Podpowiedzcie mi czy aparat jest warty swojej ceny, czy lepiej dolozyc (jakas nieduza kwote) do czegos lepszego. Moze w tej przegrodzie cenowej jest lepszy model aparatu. Na forum porownywany jest ten aparat do znacznie drozszych - 2 000 za aparat nie jestem w stanie na ta chwile wydac.
Jestem zupelnym amatorem, wiec kupujac lustrzanke bede eksperymentowal ze zdjeciami, do tego dochodza zdjecia rodzinne, z wycieczek, duzo w pomieszczeniach, niedlugo szybkuje sie kosciol - moze tam sie przyda :-)
Prosze o wskazowke.
I co do d40 podepniesz...
Przecież ten model to wykastrowanie szklarni nikona :/
paakayttaja
17.08.07, 09:32
D40 to fajna puszka dla amatorów nie zamierzających się zbytno z aparatem rozwijać. D40 nie obsługuje kilku obiektywów (bez własnego silniczka o ile się nie mylę). Np w SIGMIE 70-300 APO nie działa autofocus w D40.
Kilka obiektywów, to on obsługuje... ale ich ceny!
paakayttaja
17.08.07, 09:38
To swoją drogą.
D40 nie obsługuje kilku obiektywów
Raczej odwrotnie :mrgreen:
D40 to aparat który największemu wrogowi ciężko polecić :razz:
Panowie, dysponujac kwota ok 1600 zl jestescie w stanie polecic jakas konkretna lustrzanke mieszczaca sie w tym przedziale ?? Czy kwota jest zbyt mala i narazie odpuscic sobie?
Jakis czas temu widialem fotografa z d40 na slubie - osobiscie zdjec nie widzialem :-)
Witam!
Przegladajac oferty i zastanawiajac sie nad czyms lepszym niz malpka lub nad malpka natknolem sie na promocje Nikona, gdzie jak kupie model D40 do konca miesiaca to zwroca 340zl.
Jak myślisz, czemu zaoferowali zwrot kasy za D40 i D40x???