PDA

Zobacz pełną wersję : Stałem sie posiadaczem Olka 760

arek1249
7.04.04, 13:13
Witam.
Dzisiaj stałem sie posiadaczem Olka 760 kilka gorących uwag na temat tego aparatu : zoom 42-420 super , korpus bardzo delikatny, przyciski jak dla mnie zbyt małe ale za tą cenę co kupiłem ( nówka do TIP-a 1600 zł może być) . Jak na razie zbyt skompilikowane ustawienia parametrów, wprawdzie nie jestem nowicjuszem ale w posiadanym Canonie A60 ustawienie to pestka w stosunku do Olka. Próbne zdjęcia wyszły zadowalająco. Teraz czeka mnie wertowanie instrukcji i przyzwyczajanie się do tego aparatu.
Pozdrówki. :)

art
9.04.04, 13:13
Dzisiaj juz piątek, masz aparat 3 dni i zadnych wrazen ?

arek1249
9.04.04, 13:52
Dzisiaj juz piątek, masz aparat 3 dni i zadnych wrazen ?

Ogólne wrażenia pozytywne szczególnie zoom mie cieszy. Trochę skomplikowane ustawianie parametrów , trzeba sie nasztaplowac przyciskami. Z czasem to będzie mniejszy problem.Największym błędem Olympusa było wymyślenie tego akumylatorka. Nie wiem po diabła to ulepszenie na minus. Bardzo szybko się wyczerpuje. Konicznie trzeba dokupiś zapasowy bo z jednym to można sobie pogwizdać. Gdyby nie to zasilanie to aparat zasługuje na najwyższą ocena

art
9.04.04, 16:03
Przymierzam się do jednego z nich(760,765),czy mogłbyś podać dokładniej ile wytrzymuje ta bateria średnio(ile zdjęć,ew.ile czasu) Wesołych jajek Życzę CI

arek1249
9.04.04, 16:41
Przymierzam się do jednego z nich(760,765),czy mogłbyś podać dokładniej ile wytrzymuje ta bateria średnio(ile zdjęć,ew.ile czasu) Wesołych jajek Życzę CI