Zobacz pełną wersję : Temat
luke_skajlokier
2.11.12, 12:25
Wpisz znaki
Jak to tak?
Bez tematu, bez słowa? Nawet "pocałujcie mnie w ****"?
Po co tu wkleiłeś te zdjęcia?
luke_skajlokier
2.11.12, 14:51
Po takim tekście rzeczywiście chyba pomyłka.
Wpisz znaki
Po co tu wkleiłeś te zdjęcia?
no jak to po co? żeby wpisać znaki
ode mnie taki zestaw:
? ... 8 - ] ... ? ... : - ) ... ? ... 8 - ) ... ? ... : - )
luke_skajlokier
2.11.12, 15:17
Zerknąłem na inne wątki i napiszę truizm jak w każdym podobnym:
Oto moje zdjęcia, proszę o ocenę, mam nadzieję że się spodobają, jestem początkujący.
Eeeeee tam - ja napisałem tak
Witam
Jako mały dzieciak i chłopak zajmowałem się fotografią ale od 20'stu lat robiłem to już tylko okazjonalnie aż w lipcu zakupiłem sobie Olka PEN'a E-PL2 i coś mnie naszło na coś.........chyba na coś więcej :). Tak więc co nieco chciałbym Wam pokazać aby usłyszeć opinie i co można i należy poprawić. Za wszystkie uwagi będę bardzo i niezmiernie wdzięczny :)
Więc można trochę inaczej a tak sobie myślę, że chyba należy coś napisać, ponieważ nikt Cie nie zna, nikt nie wie o co Ci chodzi i co chcesz osiągnąć. Skoro zamieszczasz zdjęcia to raczej wypada napisać chociaż "Siema leszcze zaraz swoimi fotami mózgi Wam zakleszcze" :D
Oto moje zdjęcia, proszę o ocenę, mam nadzieję że się spodobają, jestem początkujący.
no i trzeba było choćby tak jak to tu napisałeś zacząć, a potem fotki wstawić i byłby git :) a tak to tylko helmuth (https://forum.olympusclub.pl/members/6333-helmuth)'a rozjuszyłeś i teraz będzie Ci się on po wszystkich wątkach śnił (w sumie to i tak masz szczęście że nie trafiło na Mirka54 (https://forum.olympusclub.pl/members/5301-Mirek54) )
Tyle żartów, a na poważnie, numeruj foty - to raz, napisz czym i od jak dawna focisz to dwa, wrzucaj dużo zdjęć - to trzy, i najważniejsze - poproś Mod'a żeby zmienił tytuł Twojego wątku na jakiś sensowny.
Witaj na Forum :)