Zobacz pełną wersję : problem !!
Witam serdecznie.Posiadam model e-410 juz kilka lat i teraz coś mi sie stało takiego że jak porobie zdjęcia i zrzuce je na kompa to zaraz po tym wyświetla mi się [CF] ! ochrona przed zapisem i nie moge wejśc w zdjęcia juz wogó na aparacie.co sie dzieje ?? i jeszcze tak że zrobiłem formatowanie i wszystko chodzi ale znowu robie zdjęcia i zrzucam na kompa i juz zdjęć na aparacie nie ma i trzeba od nowa formatowanie zrobic
Próbowałeś włożyć kartę do innego aparatu?
Jaki masz system operacyjny na kompie?
W jaki sposób (jaki program, czy karta jest w czytniku czy w aparacie) zrzucasz zdjęcia na kompa?
nie próbowałem poniewaz każdy z moich znajomych nie ma lustrzanki,
system mam windows 7
zdjęcia zrzucam tak samo od kilku lat czyli kabel usb,programem olympus masters i idzie ,ale tak jak pisałem po zrzuceniu zdjęć juz nie ma w aparacie
karta jest w aparacie
probowales po prostu skopiowac w explorerze?
ale co miałem skopiować,bo naprawde jestem laik w tych sprawach
po podlaczeniu aparatu do komputera robisz dwuklik na ikonie "Mój komputer". Otworzy się okienko gdzie zobaczysz nowy dysk - to będzie karta w aparacie.
Wejdz tam, zaznacz zdjęciam wciśnij CTRL+C (lub kliknij prawym klawiszem myszy na jednym z zaznaczonych plików i wybierz opcję kopiuj), potem przejdź do folderu gdzie trzymasz zdjęcia i CTRL+V (lub prawy klik i opcja "Wklej").
Daj znać czy po tej operacji nadal problem z karta występuje.
więc zrobiłem tak jak muwisz i wyszło tak że :wyświetla mi sie folder DCMI w który wchodze w zdjęcia i wywala mnie z tych zdjęc spowrotem do tego folderu DCMI i nie moge skopiować,i juz nie mam znowu zdjęć na aparacie
więc zrobiłem tak jak muwisz i wyszło tak że :wyświetla mi sie folder DCMI w który wchodze w zdjęcia i wywala mnie z tych zdjęc spowrotem do tego folderu DCMI i nie moge skopiować,i juz nie mam znowu zdjęć na aparacie
??? Co rozumiesz przez "wywala mnie z tych zdjęć"???