PDA

Zobacz pełną wersję : Znowu zaczynam

be_rcik
2.10.12, 14:53
Cześć,
znowu po raz drugi po dłuższej nieobecności chciałem się przywitać. Przez dwa lata mało praktykowałem, nie znaczy ze wcale.
Ale ostatnio miałem możliwość obcowania z grupą profesjonalistów wspierających swoją wiedzą, z grupą amatorów średniej, wysokiej a także tak ja jak, niedzielnej klasy. No i trochę teorii liznąłem, trochę pocykałem.
Prośba o surową ocenę moich dokonań artystycznych i technicznych.
Zdjęcia nie są obrabiane. Na razie na tym się nie skupiam.

Dodam, że podczas robienia zdjęć byłem przekonany, że wyjdą genialnie :grin:
Podczas ich oglądania byłem pewien ze jestem fotograficznym dnem :oops:
Z ponad tysiąc zdjęć wybrałem kilka (te zamieszczone) jako najlepsze i znowu byłem pełen nadziei, gdzieś we mnie tkwi jednak mały geniusz. :)
Gdy oglądałem wybrane zdjęcia koleżanek i kolegów, ...., stwierdziłem że może i tkwi, ale bardzo głęboko :???:.
Tak więc na fali tej huśtawki nastrojów czekam na surowe oceny.

Pozdrawiam

1. Wariacje, czyli nieuzasadnione logicznie

71068 71069

cdn.

Robert

be_rcik
2.10.12, 14:58
2. Pejzaże a'la wschód/zachód

71070 71071 71072 71073

3. Pejzaże dzienne

71074 71075 71076 71077

4. Zwierzęta, czyli kuń

71078

Pozdrawiam

Robert

Krakman
2.10.12, 15:08
Pejzaż wodno - pomarańczowy najlepiej przemawia do mnie.
Numeruj pojedyncze zdjęcia..

RobertW3D
2.10.12, 15:21
Pejzaż wodno - pomarańczowy najlepiej przemawia do mnie.
Numeruj pojedyncze zdjęcia..

W pełni się zgadzam - nawet podwójnie :)
Poza tym miło widzieć, że stare i ciężkie 4/3 nadal potrafią robić zdjęcia ;)

hellbike
2.10.12, 15:37
Dodam, że podczas robienia zdjęć byłem przekonany, że wyjdą genialnie :grin:
Podczas ich oglądania byłem pewien ze jestem fotograficznym dnem :oops:
Z ponad tysiąc zdjęć wybrałem kilka (te zamieszczone) jako najlepsze i znowu byłem pełen nadziei, gdzieś we mnie tkwi jednak mały geniusz. :)

Robert

;d ten proces wyglada u mnie bardzo podobnie.