PDA

Zobacz pełną wersję : PEN a szkielka systemu 4/3



jmsbytom
3.08.12, 20:47
Niedawno po padzie E-300 zdecydowalem sie na zakup body PENa .Narazie uzywam obiektywu Heliosa-nadszedl czas na zakup szkielek.
Lecz z lustrzanki zostaly mi Zuiko Digital 14-45 i 45-150 z makro 4/3....
Zastanawiam sie nad zakupem adaptera MMF2 Olympusa i dalszego uzywania tych obiektywow.
Co tym sadzicie?

Troche tez obawiam sie o wytrzymalosc korpusu PENa przy tych obiektywach?

Czy jednak zakupic cos z mikro 4/3?

Nie jestem maniakiem fotografi-aparatu potrzebuje w pracy-malowymagajace zdjecia produktow i podczas wyjazdow.

apz
3.08.12, 21:44
Niedawno po padzie E-300 zdecydowalem sie na zakup body PENa .Narazie uzywam obiektywu Heliosa-nadszedl czas na zakup szkielek.
Lecz z lustrzanki zostaly mi Zuiko Digital 14-45 i 45-150 z makro 4/3....
Zastanawiam sie nad zakupem adaptera MMF2 Olympusa i dalszego uzywania tych obiektywow.
Co tym sadzicie?

Troche tez obawiam sie o wytrzymalosc korpusu PENa przy tych obiektywach?

Czy jednak zakupic cos z mikro 4/3?

Nie jestem maniakiem fotografi-aparatu potrzebuje w pracy-malowymagajace zdjecia produktow i podczas wyjazdow.

Miałeś w rękach 50-200 lub 12-60 - używam ich stale EPL-1 i E-M5. Jakoś się o te aparaty nie boję. Nie wiem czy Twoje kity aż tak warto hołubić , na początek może tak , ale na nowych szkiełkach mikro zyskasz wspaniały i szybki AF

jmsbytom
10.08.12, 15:48
Dzieki pomocy innego Forumowicza >thx< ktory pozyczyl mi MMF2- jednak nabylem te redukcje - wykorzystujac stare szkla.
Pierwsze wrazenia bardzo dobre-nawet testy filmowania i zdjec z jadacego /70km/h/ samochodu wypadly bardzo dobrze.
Czyli zestawik nie jest taki wolny....
Dwa-nie mam za duzych wymagan-tak,zaoszczedzilem kilka zlotych.

Darekw1967
10.08.12, 16:25
Dzieki pomocy innego Forumowicza >thx< ktory pozyczyl mi MMF2- jednak nabylem te redukcje - wykorzystujac stare szkla.