PDA

Zobacz pełną wersję : pomoc w ustawieniu aparatu OLYMPUS E 500



mamcia
15.07.12, 21:38
Witam :grin:
zastanawiałam się gdzie mam napisac tego posta a nic nie mogłam podobnego znaleść:???: do rzeczy dostałam aparat Olympus E 500 od męża do torebki :lol: i mam wielki problem nie potrafię go ustawić czy ma ktoś z Was ma taki sam aparat i mógłby mi pomóc dodam jeszcze, że jestem laikiem i nie umię obsługiwac takich aparatów:oops: i bardzo żadko robiłam zdjęcia a chiałabym to zmienić.

rah
15.07.12, 22:12
To może najpierw poczytaj instrukcję do ściągnięcia tutaj http://www.olympus.pl/consumer/208_manuals.cfm?prodID=MN2142192 , a jeśli będą dalej problemy to wtedy będziemy myśleć :-)

abir
15.07.12, 22:25
mam to samo body co Ty od wielu lat, mogę przyznać że tylko ćwiczenia, ćwiczenia, instrukcja, instrukcja. Nie wiem co fotografujesz, co lubisz. Co to znaczy, że dostałaś do torebki (musisz mieć dużą torebkę). Czy chodzisz z nim co dzień do pracy, czy robisz zdjęcia raz w kwartale (fotka przyjaciółki co to jej dawno nie widziałaś). Na początek rób zdjęcia w trybie "auto", czytaj instrukcję i ćwicz w domu, w terenie. Z czasem będziesz poznawać różnice i używać nowych funkcji

Bambus81
15.07.12, 22:30
Aparat wciąż jeszcze fajny, ale do torebki (to chyba bez obiektywu?:-)
Radzę jak poprzednicy zapoznać się z instrukcją, a jak będę konkretne pytania, to proszę zadawać.

jagger
15.07.12, 22:33
nigdy nie przeczytałem instrukcji... po prsostu są bardziej skomplikowane niż obsługa aparatów... jedynie co czytam to zaplatanie paska do puszki, bo z tym mam zawsze problem :-)

hades
15.07.12, 23:29
Witam :grin: