PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka karte pamieci wybrac do Fe 230?

mabus007
10.06.07, 00:08
Siemka! Zastanawiam sie nad kupnem fe 230, ale nie wiem jaka karte pamieci do niego dokupic - chodzi mi o 1GB. Jak sie zorientowalem to na rynku pasujace do tego aparatu sa karty xD. Jakiej firmy wybrac Olympusa, SanDisk czy moze inna? No i najwazniejsze: co oznaczaja liteki przy tych kartach M, H czy inne? Ktore najlepiej beda wspolpracowaly z moim aparatem. Nie oczekuje od niej jakis wiekich cudow, bo jestem amatorem fotografowania i szczerze mowiac i laikiem sprzetu fotograficznego, ale jak juz bede mial jedna z nich to zeby bez problemu i w miare szybko zapisywala dane(jesli ma to jakas wieksza wartosc). Slyszalem ze z niektorymi kartami jest problem z zapisywaniem filmow z dzwiekiem, ze karty musza byc kontabilne z danym model aparatu. Ze nie kazda xD bedzie pasowala do Fe230. Prosze poradzcie mi!! Jaka karte konkretna wybrac, bo nie wiem jaka zamowic.

Pozdrawiam Mateusz

m_o_b_y
10.06.07, 01:40
Siemka! Zastanawiam sie nad kupnem fe 230, ale nie wiem jaka karte pamieci do niego dokupic - chodzi mi o 1GB. Jak sie zorientowalem to na rynku pasujace do tego aparatu sa karty xD. Jakiej firmy wybrac Olympusa, SanDisk czy moze inna? No i najwazniejsze: co oznaczaja liteki przy tych kartach M, H czy inne? Ktore najlepiej beda wspolpracowaly z moim aparatem. Nie oczekuje od niej jakis wiekich cudow, bo jestem amatorem fotografowania i szczerze mowiac i laikiem sprzetu fotograficznego, ale jak juz bede mial jedna z nich to zeby bez problemu i w miare szybko zapisywala dane(jesli ma to jakas wieksza wartosc). Slyszalem ze z niektorymi kartami jest problem z zapisywaniem filmow z dzwiekiem, ze karty musza byc kontabilne z danym model aparatu. Ze nie kazda xD bedzie pasowala do Fe230. Prosze poradzcie mi!! Jaka karte konkretna wybrac, bo nie wiem jaka zamowic.

Pozdrawiam Mateusz

Karty typu H oferują funkcję panorama i są szybsze od kart typu M.
Ale są też droższe.