Zobacz pełną wersję : Jaka karte pamieci wybrac do Fe 230?
Siemka! Zastanawiam sie nad kupnem fe 230, ale nie wiem jaka karte pamieci do niego dokupic - chodzi mi o 1GB. Jak sie zorientowalem to na rynku pasujace do tego aparatu sa karty xD. Jakiej firmy wybrac Olympusa, SanDisk czy moze inna? No i najwazniejsze: co oznaczaja liteki przy tych kartach M, H czy inne? Ktore najlepiej beda wspolpracowaly z moim aparatem. Nie oczekuje od niej jakis wiekich cudow, bo jestem amatorem fotografowania i szczerze mowiac i laikiem sprzetu fotograficznego, ale jak juz bede mial jedna z nich to zeby bez problemu i w miare szybko zapisywala dane(jesli ma to jakas wieksza wartosc). Slyszalem ze z niektorymi kartami jest problem z zapisywaniem filmow z dzwiekiem, ze karty musza byc kontabilne z danym model aparatu. Ze nie kazda xD bedzie pasowala do Fe230. Prosze poradzcie mi!! Jaka karte konkretna wybrac, bo nie wiem jaka zamowic.
Pozdrawiam Mateusz
Siemka! Zastanawiam sie nad kupnem fe 230, ale nie wiem jaka karte pamieci do niego dokupic - chodzi mi o 1GB. Jak sie zorientowalem to na rynku pasujace do tego aparatu sa karty xD. Jakiej firmy wybrac Olympusa, SanDisk czy moze inna? No i najwazniejsze: co oznaczaja liteki przy tych kartach M, H czy inne? Ktore najlepiej beda wspolpracowaly z moim aparatem. Nie oczekuje od niej jakis wiekich cudow, bo jestem amatorem fotografowania i szczerze mowiac i laikiem sprzetu fotograficznego, ale jak juz bede mial jedna z nich to zeby bez problemu i w miare szybko zapisywala dane(jesli ma to jakas wieksza wartosc). Slyszalem ze z niektorymi kartami jest problem z zapisywaniem filmow z dzwiekiem, ze karty musza byc kontabilne z danym model aparatu. Ze nie kazda xD bedzie pasowala do Fe230. Prosze poradzcie mi!! Jaka karte konkretna wybrac, bo nie wiem jaka zamowic.
Pozdrawiam Mateusz
Karty typu H oferują funkcję panorama i są szybsze od kart typu M.
Ale są też droższe.