PDA

Zobacz pełną wersję : Sony Alfa czy Olympus E-510 ?

przemek1259
30.03.12, 15:09
Witam! Chciałbym zapytać jaki według was aparat jest lepszy, czy Sony Alfa 100 lub 200 (230) czy Olympus E-510 ?

Pozdrawiam! I dziekuje za odpowiedź!

judasz
30.03.12, 15:26
po co zakladasz dwa watki?

przemek1259
30.03.12, 15:28
Tutaj chciałem się dowiedziec co lepsze, ale jeżeli mogłem w tamtym pisac to przepraszam, jestem początkujący. Ale jeżeli można to pomóżcie na tym wątku tez, na przyszłość będę wiedział.

P.S - Jeszcze zapomniałem dopisać na początku Nikona D40 - co o nim myślicie?

Centus
30.03.12, 15:33
P.S - Jeszcze zapomniałem dopisać na początku Nikona D40 - co o nim myślicie?

kazdym aparatem mozesz zrobic wspaniale zdjecie , bo to czlowiek robi zdjecie a nie aparat i o tego co masz w glowie zalezy jak bedzie wygladalo zdjecie , aparat jest tylko narzedziem , ktore nalezy odpowiednio uzyc

poki co , skoro sam nie umiesz wybrac , kup cokolwiek , zaleznie od koloru body , ksztaltu i ceny , albo koloru paska , za czas jakis kiedy nauczysz sie tego i owego , sam bedziesz wiedzial co chcesz i sam podejmiesz decyzje

przemek1259
30.03.12, 15:47
kazdym aparatem mozesz zrobic wspaniale zdjecie , bo to czlowiek robi zdjecie a nie aparat i o tego co masz w glowie zalezy jak bedzie wygladalo zdjecie , aparat jest tylko narzedziem , ktore nalezy odpowiednio uzyc

poki co , skoro sam nie umiesz wybrac , kup cokolwiek , zaleznie od koloru body , ksztaltu i ceny , albo koloru paska , za czas jakis kiedy nauczysz sie tego i owego , sam bedziesz wiedzial co chcesz i sam podejmiesz decyzje

Może i masz rację, ale pytam dlatego że chciałbym rozpocząć swoją "przygodę" z fotografią na takiej lustrzance na której porobię dość dużo tych zdjęć, chodzi tylko o to który Aparat bardziej się nadaję czy Olek czy nikon d40.

Proszę o wyrozumiałość :)

nightelf
30.03.12, 16:04
I co do tego aparatu podepniesz?