PDA

Zobacz pełną wersję : olympus c-750 czy fuji 5000 - prosze o pomoc



maland
22.03.04, 22:54
chcialem zasiegnac opini fachowcow - jak sadza kazdy z was ma wiecej pojecia o fotografii niz ja ;)
ktory z aparatow wymienionych w tytule jest bardziej godny zakupu- powiem szczerze ze cena nie gra roli - tzn gra, ale akurat te aparaty moge miec w miare tanio, wiec tearz chodzi tylko o wybor. moze ktos ma ktorys z tych aparacikow i chcialby sie wypowiedziec - albo slyszal cos o nich. bo tak czytajac ich parametry to oba sie wydaja porzadnym sprzetem. moze maja jakies seryjne wady. czekam na opinie. i z gory dzieki za pomoc

Aleksander
22.03.04, 23:58
Zadaj sobie pytanie "co chcesz robić tym aparatem"? Jakie zdięcia? Czy to ma być zwykłe pstrykanie czy coś więcej? Jak prawidłowo sformułujesz pytanie to zapewne znajdzie sie odpowiedź na forum.

maland
23.03.04, 01:28
a wiec - jestem srednio wprawiony w fotografowanie, ale chcialem zeby to byl moj pierwszy pozradny aparat - dlatego zalzy mi zeby dalo sie nim robic zdjecia jak najbardziej profesjonalne - zalezy mi na dobrym zoomie - i funkcji makro.
dowiedzialem sie juz mniej wiecej ze fuji ma , a z drugiej strony olymp srednio sobie radzi w ciemniejszych sytuacjach - dlatego licze na was.
moze ktos by sie w pelni wypowiedzial o tych aparatach, ale nie na podstawie opisow, lecz wlasnych doswiadczen.
z gory dzieki

maland
23.03.04, 01:33
no wlasnie.. mialem napisac co ma fuji i nie napisalem:
chodzilo mi o szumy- wiele osob twierdzi ze zdjecia sa "zaszumione" - i ze z powodu optyki, zdjecia jakosciowo sa gorsze od g5 czy a80 - ale tez czytalem sądy, ze im wiekszy zoom, tym gorsza jakosc- wiec moze stad te wady.. jednak nadal czekam na wasza opinie :)

Ewci@
23.03.04, 18:52