Zobacz pełną wersję : Zdjęcia Tomasza.G
Witam wszystkich bardzo serdeczni.
Zakładam ten wątek z myślą, iż Wasze opinie czy uwagi na temat moich zdjęć, pozwolą mi na doskonalenie swoich umiejętności. Kilka słów o sobie; mieszkam na Śląsku, ale dużą część swojego życia spędzam w okolicach Suchej Beskidzkiej gdzie mam swoją ostoję i ładuje akumulatory. Pierwsze swoje zdjęcia w epoce cyfrowej robiłem aparatem hybrydowym, ale od jakiegoś roku jestem szczęśliwym (oj bardzo) posiadaczem lustrzanki.
Fotografuję głównie moje dzieciaki, wypady na wakacje oraz hmmm.... tu raczej staram się fotografować uroczystości koscielne, związane głownie z moją córką.
Na początku właśnie te zdjęcia chciałbym zaprezentować czekając na wasze opinie i uwagi.
Dodam jeszcze dwie foty "kościelne":13.5963814.59639
... a teraz coś na czasie:
15.59662
Zdjęcie z ostatniej wstawki bardzo fajne i jak dla mnie bardzo udane. Jestem takim samym amatorem jak Ty ale jeśli mogę na coś zwrócić Twoją uwagę to na przemyślenie kompozycji na zdjęciu. Mam tu na myśli zdjęcia z kościoła. Wiem, że na uroczystościach raczej czas goni i nie zawsze jest wygodnie ale staraj się, żeby np. nie wchodził Ci w kadr kwiatek, kawałek świecznika i np jedna noga ołtarza jak np chcesz sfotografować twarze dzieci. Na ostatnim zdjęciu ładnie wszystko wyszło, bo jest na głównym planie fotografowany obiekt, tło ładnie jest rozmazane więc niepotrzebnie nie przykuwa oka, a widoczne jest to co zamierzałeś pokazać. Czekam na kolejne zdjęcia:)
15. bardzo mi się podoba, chociaż dla mnie trochę ciasno w pionie.
Witam Was bardzo serdecznie w moich skromnych progach. Dziekuje za uwagi.
@osiem1984 - zwroce szczegolna uwage na kadry, mysle, ze masz racje. Nie mialem jeszcze okazji ukazania zdjec szerszemu gronu, dlatego tak cenne jest dla mnie Twoje zdanie - dzieki...i nie ma znaczenie czy amatorsko focisz czy profi jestes :wink:
@Mysikrólik - ucze sie 50-tki, to była jedna z moich pierwszych fot tym szklem :), dzieki