Zobacz pełną wersję : Moje pierwsze zdjęcia...
589761589772589783589804589795
Jak pierwsze to nawet nawet.Nie bede Cie chwalic za prawidlowo dobrane parametry,bo to nawet aparat sam potrafi.Postaraj sie w tym miejscu w kadrze gdzie wzrok w pierwszej kolejnosci leci rzeczy ktore sa motywem w zdjeciu.
Np.te z grzybkami w pniu.Gdybys tak sie pochylil,przesunal w lewo to moze bysmy zobaczyli jak dlugi jest ten pien,moze wydrazony na wylot.Wtedy swiatelko by ladnie zagralo.Mozna jeszcze zaciagnac GO do wspolpracy to wtedy by cos moze wyszlo ciekawszego.Schowaj do foldera niech beda sobie w nim.
stawiam na 3cie (numeruj zdjęcia - ułatwia komentarz) - sporo detali w niedalekim planie jak na bliski krajobraz - musiałeś mocno przymknąć obiektyw - pierwszy plan dodaje dodatkowych kolorów (żółć) i o dziwo dobrze uzupełnia całość... Brakuje danych EXIF w plikach a ciekaw jestem czym fotografujesz (puszka/i,obiektyw/y) ?
Witaj na forum, :grin:
Jak na początek to nie jest źle. Najbardziej podoba mi się pierwsze - dla mnie najlepszy kard.
Nasze forum to skarbnica wiedzy - tylko korzystać. :wink:
Pozdrawiam
Podoba mi się trzecie. Powodzenia życzę.
trójeczka najfajniejsza.żółty kolor ładnie ożywia zdjęcie.pozdr
nina_w_miescie
19.01.12, 13:03
a dla mnie dwójka. pobawiłabym się b/w i kontrastem - wyszłoby fajnie graficznie. :)
Dziękuję za miłe komentarze. Jak juz pisałam jestem początkującą amatorką i wszelkie techniczne rzeczy o które pyta glee są dla mnie jak na razie abstrakcją. Pewnego dnia zabrałam aparat z pólki syna i zaczełam cykać zdjęcia.....Jeszcze wiele wody upłynie zanim zacznę łapać o co w tym wszystkim chodzi:-) Póki co traktuję to jak zabawę. Pozdrawiam...
jarecki112
13.02.12, 14:18