PDA

Zobacz pełną wersję : Olympus Masters 2



aksel
6.01.12, 21:23
Witam
Jestem początkującym użytkownikiem Olympusa i z tej racji mam problem,wszystkie zdjęcia z aparatu przesyłałem do programu Olympus Masters 2,mam tam porobione foldery z nazwami,chcialbm je sobie wywołać u fotografa,ale nie potrafię te właśnie zdjęcia z Olympus Masters wrzucić na pulpit i później ewentualnie na pendrvie,czytałem instrukcje i w odwrotną stronę można zrobić ( z określonej lokalizacji do programu),ale z Mastersa 2 nie można lub ja nie umiem,bardzo proszę o poradę i instrukcje jak to mam zrobić???

apz
6.01.12, 21:51
W jakim formacie masz zdjęcia? - jpeg, czy RAW?

helmuth
6.01.12, 23:31
Witam
Jestem początkującym użytkownikiem Olympusa i z tej racji mam problem,wszystkie zdjęcia z aparatu przesyłałem do programu Olympus Masters 2,mam tam porobione foldery z nazwami ...A czy dawno używasz komputera? :roll:
Zdjęcia z aparatu, przesyłasz nie do programu Olympus Masters 2, tylko do komputera, przy pomocy programu Olympus Masters 2.
Znajdź te zdjęcia w komputerze (znasz nazwy folderów) i skopiuj lub przenieś na pendrive'a.

aksel
7.01.12, 10:03
Użytkownikiem komputera jestem od dłuższego czasu,programu OM2 od miesiąca,szukałem folderów o tej samej nazwie co w Mastersie i i ich niemam,tak jakby były tylko w tym programie,nierozumiem tego,wiem co chcesz mi przekazać,ale prosze i instrukcje jak dla dziecka bedę bardzo wdzieczny.

And.N
7.01.12, 10:20
Jeśli już naprawdę miałbym kłopot z znalezieniem lokalizacji folderu skorzystałbym z opcji -wyszukaj-
Nie mam tego programu, ale pewnie zdjęcia są na dysku C. Wchodzisz na dysk C -wyszukaj- i wpisujesz nazwę pliku zdjęcia.

apz
7.01.12, 11:01
U mnie to wygląda tak:

helmuth
7.01.12, 12:20
... wszystkie zdjęcia z aparatu przesyłałem do programu Olympus Masters 2,mam tam porobione foldery z nazwam ...Otwórz Olympus Master, znajdź te foldery.


... szukałem folderów o tej samej nazwie co w Mastersie i i ich niemam ...