PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o opinię o FUJI FinePix F31fd



Rafał Czarny
17.05.07, 20:36
Jak w temacie. Moja kumpela poprosiła mnie o radę. Niestety, kompletnie nie znam się na kompaktach stąd ten post. Warto kupić tego aparata? Ponoć ma bardzo dobrą opinię.

Proszę dobrych ludzi o pomoc w imieniu kumpelki.

Pozdrawiam

R.

Maro66
17.05.07, 20:51
A pytanie dodatkowe.
Do czego "Kumpela" będzie go używała?
Znaczy, jakie ma aspiracje związane z fotografią?

Rafał Czarny
17.05.07, 20:57
A pytanie dodatkowe.
Do czego "Kumpela" będzie go używała?
Znaczy, jakie ma aspiracje związane z fotografią?

Jest początkująca - będzie focić pamiątki i krajobrazy z wycieczek górskich.

grizz
17.05.07, 20:58
Większośc poleca :)

ja wziąłem jednak fe-230 bo mniejszy, a do rodzinnego focenia (odbitki 10*15, bez obróbki) i tak różnicy się nie usiwadczy.

Maro66
17.05.07, 21:12
Sam miałem aparacik Fuji, co prawda S5500, ale to w sumie bardziej rozrośnięty kompakt. Mi zdjęcia z fuji bardzo odpowiadały. W sumie chyba jedne z mniej szumiących matryc w aparatach tej klasy. System "fd" - osobiście nie spotkałem się, ale podobno rewelacja, tylko ma jeden minus. Ostrzy szybko na twarzach, przy innych obiektach już tak nie działa. Jeśli nie odstraszają Ją gabaryty, to osobiście polecam S5600 (obecnie wyprzedają poniżej 800 zł). W porównaniu do mojego wcześniejszego (czyli S5500) obiektyw nie chowa się i sam aparat szybko się uruchamia, oczywiście RAWy. Co prawda jest również S6500fd, ale nie warto dopłacać obecnie różnicę między 5600 a 6500. No i jakość wykonania, jeśli mam być szczery, to Olek może się dużo od Fuji nauczyć co do klapki zamykającej gniazdo karty. W Fuji bez porównania lepsza, reszta wg mojego odczucia stoi na zbliżonym poziomie. Trochę chyba namieszałem, ale też chcę, żeby ktoś był zadowolony z nowego zakupu.

Pzdr.
Marek

PS: ale jak upiera się przy tym, niech bierze śmiało, za swoją cenę ten Fuji z tematu jest wart swojej ceny :D

Rafał Czarny
17.05.07, 21:54