PDA

Zobacz pełną wersję : Olympus sp600uz, czy moge go polecic??

chomsky
1.04.11, 21:49
Wlasnie, czy moge go polecic z czystym sumieniem koledze na wakacyjne pstrykanie? Po pewnym czasie macie juz jakies wyrobione zdanie na temat tego kompakta.
Czesc.ch.

tymczasowy_
2.04.11, 19:59
Ja kupiłbym XZ-1 lub LX5, ale ja nie lubię ogniskowych powyżej 100mm.

chomsky
6.04.11, 21:55
Ja tez bym tak kupil. Ale on ma na to 700zl i chce koniecznie zooma tak ze 15X. Wiec znalazlem tego Olympusa i nawet ze dwie dobre opinie o nim. Ale chwile jest juz na rynku i na pewno ktos ma zebrane przemyslenia.
czesc.Ch.

Belezo
7.04.11, 19:12
Ja mam tenże oto wyżej wymieniony sprzęt klasy wyższej :D
Jestem początkowym, amatorem fotografii i używam go od troszkę ponad pół roku. Zdjęcia pejzarzowe robi całkiem ładne:) aczkolwiek zastanawiam się nad zmianom, ponieważ brakuje w nim kilku funkcji ;/ i czasami ma problem z łapaniem ostrości na makro i superMakro ;/ aczkolwiek na weekendowe pstrykanie bez potrzeby rozwijania się fotogrficznie ----> w zupełności wystarczy :)

Pozdrawiam :)

Weman
25.04.11, 15:42
Witam Klubowiczów!

Jestem nowym posiadaczem SP600uz, jak na razie jestem zadowolony jak na amatora fotografowania, ale mam problem i chciałbym się spytać posiadaczy tego modelu jak to jest ze stabilizacja obrazu, u mnie chyba ona w ogóle nie działa...

Jack
26.04.11, 21:38
Witam Klubowiczów!

Jestem nowym posiadaczem SP600uz, jak na razie jestem zadowolony jak na amatora fotografowania, ale mam problem i chciałbym się spytać posiadaczy tego modelu jak to jest ze stabilizacja obrazu, u mnie chyba ona w ogóle nie działa...Chyba jednak działa. Być może nie rozgryzłeś jeszcze zależności między ogniskową obiektywu, czasem otwarcia migawki i tą subtelną czasoprzestrzenią, w której działanie stabilizatora odnosi jeszcze jakiś skutek...

Belezo
5.05.11, 00:52