PDA

Zobacz pełną wersję : Pozowanie modelki, jak ustawiać?



dominius
31.01.11, 10:39
Witam. Mam mały problem. Mam za sobą 3 sesje zdjęciowe każda z inną dziewczyną i dotychczas moje modelki były ze tak powiem kumate co do ustawiania się i pozowania do zdjęć. Wczoraj robiłem czwarta sesję ale dziewczyna jakoś wydawała się spięta i kompletnie nie wiedziała co robić nigdy jej nikt nie robił zdjęć oprócz jak to powiedziała kiczowatych zdjęć z wakacji, nie wiedziała jak się "wygiąć" do fotki jak stanąć itp. Wiem, że to fotograf powinien mówić jak się ustawiać ale nie mam takiego doświadczenia bo z poprzednimi modelkami nie miałem takiej potrzeby, same się ustawiały:) Szukam jakiejś dobrej strony z pozycjami modelek do fotografii.

Rafał Czarny
31.01.11, 10:42
Tu masz linkę do PDFa z pozami modeli ze słynnej książki Dederki. Sama książka jest wg. mnie nie do przeczytania, ale pozy modeli jak najbardziej można podglądnąć. W PDFie nie ma treści książki, jest tylko kilka stron z pozami modeli.

http://chomikuj.pl/Trybik_mt/Photo+-+Fotografia/Ebook/Wg+autor*c3*b3w/Dederko/Dederko+-+Pozy+modeli,241251959.pdf

Albo jeszcze tu:
http://docs6.chomikuj.pl/241251959,0,1,Dederko---Pozy-modeli.pdf

Dawid
31.01.11, 10:51
Był na necie gdzieś kiedyś jakiś pdf z pozycjami ale...
To co mogę Ci doradzić to oglądaj dużo zdjęć, rób zdjęcia, rób zdjęcia, rób zdjęcia....
Z czasem złapiesz o co kaman.

Rafał Czarny
31.01.11, 11:11
Był na necie gdzieś kiedyś jakiś pdf z pozycjami ale...


Tak, był kiedyś. Teraz jest dwa posty wyżej. :wink:

Alleg_pl
31.01.11, 12:01
Dał bym +sika ale nie mogę ;)

taztaz
31.01.11, 12:10
Dał bym +sika ale nie mogę ;)

to ja dam :)

Dawid
31.01.11, 12:34
Tak, był kiedyś. Teraz jest dwa posty wyżej. :wink:

Ubiegłeś ;)

Thomasso
31.01.11, 12:58
Nie wiem czy to to samo co na Chomiku (ktorego nie lubie), ale wrzucam:
http://rapidshare.com/files/67331334/Pozy_modeli.pdf.html

Jesli to samo to sorki, ale moze ktos woli rapida ;-)

T.

Dar-i-jush
31.01.11, 13:55