Zobacz pełną wersję : [E-420] Jaki obiektyw lub lampa do portretów?
Cześć!
Ostatnio zaczęłam robić zdjęcia portretowe, więc rozglądam się za jakimś niedrogim obiektywem i za jakąś lampą, która pomoże w pomieszczeniach :)
No więc, mam Oliego E-420 z KITem 14-42mm, który w pomieszczeniach sprawuje się średnio dobrze. Liczę na Waszą pomoc, bo nie znam się na sprzęcie, choć szukałam. Hm, aha i cena, najlepiej aby była jak najniższa.
Reasumując, szukam niedrogiego obiektywu i lampy, przydatnych do robienia portretów. Z góry dzięki za pomoc!
Ciezko bedzie.
Bo nie wiemy co dla Ciebie jest jak najnizsza cena.
Moze podasz jakies widelki cenowe:)
pozdro
może jakaś 50tka pod m42 plus przejściówka, no i lampa FL-36 ....
.
Powiedzmy 1k pln max.. Żebyście tak podali też te niższe ceny - od 5stówek, jak coś będzie. Sebu$ - trochę jaśniej :D, bo ja zupełny laik :/
lampa plus minus 500 zł
obiektyw manualny pod mocowanie m42 z przejściówką 4/3 pod Olympusa.
Koszt takiego szkła ? Różnie to bywa, np. :
http://allegro.pl/sliczny-mc-pentacon-1-8-50mm-mistrz-portretu-i1390480706.html
lub
http://allegro.pl/super-takumar-50mm-1-4-i1390486651.html
Jest jedno ale :
wszystko ustawiasz ręcznie, nie masz automatyki typu Auto Focus ;)
.
dog_master
30.12.10, 00:27
FL-36/Metz jakiś + stare 40-150
Tumax 386afz, mocniejszy od FLki ale mniej pewny, mimo to ja sie na niego moze nie tyle napalam co nastawiam, do tego stare 40-150 lub nowe, pamietaj ze dluga ogniskowa takze daje mala GO, mi starcza nowsza wersja ktora jest tansza lzejsza i szybsza. Wybor nalezy do ciebie.
Czarek
mmalachowski
30.12.10, 01:01
Popieram 40-150 1:3.5-4.5. Mam taki i mi na razie wystarcza. Na allerogo można wyrwać za ok 4stówki np http://allegro.pl/olympus-40-150-1-3-5-4-5-i1382724697.html
Witam serdecznie.
...
No więc, mam Oliego E-420 z KITem 14-42mm, który w pomieszczeniach sprawuje się średnio dobrze. ...
Niby czego mu w pomieszczeniach brakuje? Dziwne stwierdzenie.
Pozdrawiam.